.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس؛
نگاهی به کارنامه 6 نامزد گیلانی راه یافته به مرحله دوم
نگاهی به زندگی و کارنامه اجرایی آقایان غلامعلی جعفرزاده، نظر علی علیزاده، سید علی آقازاده، جبار کوچکی نژاد، بهمن محمد یاری و محمود شکری، کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابی رشت و تالش .

نگاهی به زندگی و کارنامه اجرایی آقایان غلامعلی جعفرزاده، نظر علی علیزاده، سید علی آقازاده، جبار کوچکی نژاد، بهمن محمد یاری و محمود شکری، کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابی رشت و تالش . قابل ذکر است که مطالب زیر توسط ستادهای انتخاباتی کاندیداهای فوق الذکر یا توسط حامیان آنها منتشر شده است.

 

* * *
حوزه انتخابیه رشت

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، کارشناس ارشد عمران است ؛ وی به دلیل اینکه جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی در محل شلمچه است ناگزیر به استفاده از (ویلچیر) می‌باشد .

اهم مسئولیت‌ها:
- مشاور معاون رئیس جمهور.
- رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان.
- رئیس مرکز پشتیبانی امور جانبازان کشور.
- مدیر کل امور جانبازان شمالغرب تهران.
- مدیر کل امور جانبازان استان گیلان
 
مدارج علمی و تخصصی :
- فوق لیسانس مهندسی عمران.
- استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان.
- عضو سازمان نظام مهندسی

***

نظرعلی علیزاده
نظر علی علیزاده در دی ماه سال ۴۱ در یک خانواده کشاورز و دامدار دیده به جهان گشود .وی دوران تحصیلات خود را از ابتدا تا متوسطه در رودسر پشت سر گذاشت و در سال ۵۹ موفق به اخذ دیپلم در رشته راه و ساختمان شد.وی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت دانش آموزی از موسسان انجمن اسلامی در هنرستان صنعتی رودسر بود.
نظر علی علیزاده بعد از جنگ تحمیلی با حضور در دانشگاه تحصیلات عالی کلاسیک خود را در دو حوزه مدیریتی و امور دفاعی ادامه داد و موفق به اخذ کارشناسی مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی از دانشگاه امام حسین(ع) تهران شد.

http://www.shomalnews.com/photo/133553877072407821.jpg

علیزاده طی سال‌های تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه و پس از آن ده‌ها مقاله سخنرانی را در همایش‌های علمی و سیاسی استانی و منطقه‌ای ارائه داد.او پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در مهرماه ۵۹ به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و ۱۶ سال از خدمتش را به فرماندهی سپاه در ۱۰ شهرستان استان گیلان پرداخت .
علیزاده در مهرماه سال ۸۹ به بازنشستگی رسید ولی مدت خدمتشان یکسال تمدید شد.

مسئولیت‌ها:
علیزاده در طول خدمتش ۱۶ سال فرماندهی سپاه در ۱۰ شهرستان استان گیلان و ۱۴سال در رشت به عنوان معاون هماهنگ کننده، جانشین و فرمانده منطقه مقاومت بسیج گیلان و از سال ۸۷ با تجمیع لشکر ۱۶ قدس و منطقه مقاومت بسیج گیلان به عنوان جانشین سپاه قدس استان گیلان انتخاب شد.

سمت ها :
جانشین سپاه قدس استان گیلان / فرمانده سپاه منطقه گیلان /جانشین سپاه منطقه گیلان /معاون هماهنگ کننده سپاه منطقه گیلان / فرمانده سپاه پاسداران شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل / فرمانده سپاه پاسداران شهرستان های فومن و شفت /فرمانده سپاه پاسداران شهرستان های تالش و رضوانشهر /معاون اجرائی ستاد ناحیه گیلان / مسئول ستاد خط مقدم جبهه لشگر ۵۲ قدس /جانشین سپاه رودبار /فرمانده سپاه پاسداران آستانه اشرفیه / مسئول پیگیری امور یگان تیپ قدس / قائم مقام سپاه پاسداران شهرستانهای رودسر و املش / جانشین گردان امام سجاد تیپ یکم لشگر ۲۵ کربلا و…

سوابق علمی و فرهنگی:
کارشناس ارشد مدیریت امور دفاعی از دانشگاه امام حسین(ع) تهران / کارشناس مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی / مدرس دانشگاه امام حسین(ع) گیلان / عضو شورای فرهنگ عمومی استان گیلان / رئیس هیئت ورزشی سه گانه استان گیلان / دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گیلان / طراح و مجری همایش سالانه نخبگان بسیجی گیلان
هادی سیاسی استانی بسیج در گیلان و …

* * *


سید علی آقازاده
در دی ماه 1334 در روستای سرسبزدافساراز توابع شهرستان رشت دیده به جهان گشود و درخانواده ای کشــــاورز و مذهبـــی رشد کرده و پرورش یافـــت. دوران کودکی و نوجوانی را با دشواری و مشقتــهای بسیاری سپری کرد ، بعد از گذراندن مقطع ابتدائی برای ادامه تحصیل به رشــت رفته و در سال 1355 با اخذ مدرک دیپــلم با معدل بالا در رشتــه ی تجربی راهی خدمت سربازی شد.

http://www.shomalnews.com/photo/133553806866737627.jpg

اواخر خدمت سربازی را پشت سر می گذاشت که دستور امام خمینی (ره) مبنی بر ترک پادگانها توسط سربازان به گوش او رسید. به دسـتور امام (ره) لبیک  گفت و به جبهـــه مخالفـان رژیم و انقلابیــــون پیوست. بـــعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در8 سال دفاع مقدس حضور مستمر داشته و تقریبـــا درتمامی عملیاتــها شرکت کرد. بـعد از اتمام جنگ تحمیلی نیز به مدت 2 سال مسئولیـــت یکی از تیپ های استان گــــیلان و منطقه غرب کشور را بعهده گرفته و در آنجا مستقر شد.
در طول سالهای دفاع مقدس ایشان در جایگاهای مختلف از جمله ، فرمانده گردان- جانشین تیپ- مسئول تیپ و ... مشغول به انجام وظیفه شد و از دهه 70 بطور ثابت به استان خود گیلان باز گشت و در مسند جانشین لشکر 16 قدس گیلان به خدمت خود و همچنین به ادامه تحصیل دررشته جغرافیای طبیعی ادامـه داد.

 سوابق کاری مهندس سید علی آقازاده :
- فرمانده گردان                                                      
- جانشین تیپ گیلان                                             
- فرمانده عملیات لشکر
 - فرمانده تیپ میرزاکوچک                                        
- جانشین لشکر 16 قدس گیلان                      
- استاد دانشگاه
- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان
- فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان
- رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گیلان
- عضو اسبق شورای تامین استان گیلان
- نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی
- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
- عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی
- عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شواری اسلامی
- عضو فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شواری اسلامی

مدارک تحصیلی :
- کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی ، ژئومرفولوژی
- کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی (استراتژیک)

 

* * *

جبار کوچکی نژاد
در شهریور سال ۱۳۴۰ همزمان با شروع جرقه انقلاب اسلامی در روستای ارم سادات از توابع دهستان ضیابر در شهرستان صومعه سرا به دنیا آمد. در سال ۱۳۵۶ با حضور در کلاسهای درس قرآن اساتیدی چون حاج خسرو نعمتی، مطلب کوچکی نژاد و سایر بزرگان منطقه ضیابر با انقلاب اسلامی آشنا شد و در اولین راهپیمایی این منطقه در مرداد ماه ۱۳۵۷ از روستای آقا محله بهمبر تا مرکز ضیابر شرکت کرد. در مهرماه ۱۳۵۷ پس از حضور در تحصن فرهنگیان عزیز و فرهیخته صومعه سرا در محوطه آموزش و پرورش به اتفاق چند نفر از دوستان انجمن اسلامی دبیرستان آریای سابق ( شهید برشنورد ) را سازماندهی و زمینه سازی اولین راهپیمایی عظیم دانش آموزی شهرستان صومعه سرا در آبان سال ۱۳۵۷ همزمان با سالگرد شهدای دانش آموز تبریز و اعتراض به جشن تولد ولیعهد ( جانشین شاه رژیم پهلوی) برنامه ریزی و اجرا نمودند.

http://www.shomalnews.com/photo/133553825897334446.jpg

در راهپیمایی های مختلف شهرستان صومعه سرا بویژه راهپیمایی پرشوری که منجر به شهادت شهید برشنورد و طلوعی شد شرکت فعال داشت. همزمان با شروع جنگ تحمیلی با اخذ مدرک دیپلم از دبیرستان شهید برشنورد صومعه سرا برای مبارزه با رژیم بعثی و ضد انقلاب که به کشور اسلامی تجاوز کرده بودند به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پذیرفته و راهی کردستان شد و مسئولیت عملیات شهرستان بوکان را در اردیبهشت ۱۳۶۱ به توصیه فرمانده سپاه کردستان سردار شهید ناصر کاظمی پذیرفت .
درطول دفاع مقدس ۷۲ ماه در جبهه حضور داشت و سه بار در عملیاتهای جنگ تحمیلی(سقز،کربلای۵ و والفجر۱۰ ) مجروح و به افتخار جانبازی نائل آمد. در طول دفاع مقدس علاوه بر فرماندهی عملیات شهرستان بوکان، فرماندهی گروهان در لشکر ۲۵ کربلا در سال ۱۳۶۲، سازماندهی کمکهای مردم فهیم گیلان خصوصاً کاروانهای هزار کامیونی به جبهه های دفاع مقدس ، جانشینی لجستیک و عضویت در شورای فرماندهی لشکر همیشه پیروز قدس را بعهده گرفت. پس از پذیرش قطعنامه و تثبیت مرزهای میهن اسلامی برای تحصیل عازم تهران شد و لیسانس حقوق قضایی وکارشناسی ارشد مدیریت را در یکی از دانشگاههای تهران به پایان رسانید. در کنار تحصیلات مسئولیتهای مدیریتی در سطح مدیرکل را در ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت ۱۶ سال بعهده گرفت وتلاشهای زیادی را برای طراحی سیستمهای اداری ، آیین نامه ها، قوانین مورد نیاز، بازرسی تخصصی ، حسابرسی، شرکت در طراحی برنامه استراتژیک و برنامه های پنجساله انجام داد و در نتیجه آن بعنوان مدیر نمونه در ستاد مشترک سپاه شناخته شد .
همزمان ارایه مقالات در کنفرانسها و استادی در دانشگاههای کشور را پذیرفت. عضویت در شورای حوزه بسیج در ناحیه مقداد تهران و فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج در یکی از حوزه های مقاومت ناحیه غرب تهران را از دیگر فعالیتهای او می توان نام برد. هم اکنون به عنوان وکیل دادگستری، رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان و مشاور حقوقی و امور اوقافی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مشغول به فعالیت است و در عرصه سیاسی عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان گیلان می باشد. با توجه به تجربیات اجرایی، ستادی و حقوقی آمادگی هرگونه خدمت به مردم شریف و فهیم شهرستان صومعه سرا را دارد. تا بتواند همراه با انبوه نیروهای متخصص و دلسوز عقب ماندگی ۳۳ ساله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اشتغال و …شهر ستان را در مقایسه با سایر شهرستانها کاهش دهند..

* * *

حوزه انتخابیه تالش

بهمن محمد یاری
اينجانب بهمن محمدياري در سال درسال 1341 در شهر ماسال و در خانواده اي مذهبي و زحمتكش متولد شدم دوران تحصيل ابتدائي رادرمدرسه حافظ ،‌دوران راهنمايي را در مدرسه معين و دوره متوسطه را در دبيرستان ماسالي (شهيد مطهري ) و تحصيلات دانشگاهي ام را در رشته مديريت در شهر رشت سپري نمودم همزمان با تحصيل همواره با پدر مرحومم در اداره مغازه و كسب و كارهمكاري داشته و در كنارآن به ورزش نيز مي پرداختم.
در دوران تحصيل به طور مستمر به فوتبال مي پرداختم و علاوه بر مدرسه و تيمهاي مختلف ، در سنين نوجواني در تيم اصلي شهرستان و همچنين تيم نوجوانان و آموزشگاه هاي شهرستان تالش براي مسابقات استاني حضور داشتم كه اين فعاليت ورزشي تا حضور در تيم جوانان ايرانمهر رشت و تا سال 60 ادامه داشت.
سال 56 با استماع نوار سخنرانيهاي دكتر شريعتي و همچنين ارتباط با عناصر سياسي استان با مسائل روز كشور ووابستگي رژيم پهلوي به بيگانگان آشنا شده و افكار مخالف رژيم پيدا كردم .

البته قبل از انقلاب در شهرستان ماسال بدليل وجود عناصر سياسي مخالف رژيم ،‌ تفكرات ضد رژيم وجود داشت و اينجانب هم در مدرسه مسائلي را مطرح مي كردم كه در اين رابطه مورد توبيخ مدير مدرسه قرار گرفتم .
با آغاز انقلاب اسلامي و حركت هاي اعتراضي مردم در شهرهاي قم ، تبريز و ادامه آن در شهرهاي ديگر ،‌بنده همگام با مردم در جريان انقلاب قرار گرفتم و در تابستان سال 57 در سخنرانيهاي شبهاي ماه مبارك رمضان مرحوم احسان بخش كه نهايتاً‌ منجر به دستگيري ايشان و گروهي از انقلابيون رشت شد شركت داشتم . در بازگشايي مدارس در مهر ماه 57 بنده و دانش آموزان همفكر به بهانه هاي مختلف از حضور دركلاس درس خودداري نموده و از آن به بعد در طول دوره انقلاب تا 22 بهمن 57 كه روز پيروزي انقلاب اسلامي بود در همه حركتها نقش فعال داشتم.
با پيروزي انقلاب اسلامي اينجانب بعنوان نماينده دانش آموزان در كميته انقلاب اسلامي و تا پايان تحصييلات دبيرستان در سال 59 در نهاد هاي انقلابي همچون جهاد سازندگي ،‌ كميته امداد و بسيج حضور مستمر و فعال داشتم.

مورخ 16/7/59 پس از پايان تحصيلات دبيرستاني و با وقوع انقلاب فرهنگي و تعطيلي دانشگاه ها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيوستم و محل ماموريت بنده شهرستان تالش قرار گرفت و پس از آن تا سال 1370 در شهر هاي مختلف استان گيلان فعاليت داشتم كه در اين سالها علاوه بر تقابل و مبارزه با گروه هاي محارب مدتي را نيز در جبهه هاي جنوب و غرب حضور يافتم .
در سال 1370 به پيشنهاد دوستان در چهارمين دوره مجلس شوراي اسلامي كانديداي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه تالش شده و در مرحله اول با كسب حدود 29 هزار راي بعنوان نفر دوم راهي مرحله دوم شده و در اين مرحله نيز با كسب حدود 42 هزار راي در مقابل 45 هزار راي آقاي عرفاني از راهيابي به مجلس بازماندم .
سال 74 انتخابات دوره پنجم مجلس شوراي اسلامي برگزار شد و بنده با بيش از 51 هزار راي با فاصله حدود 14 هزار راي از نفر دوم به مجلس شوراي اسلامي راه يافتم.
دوره پنجم حوادث و اتفاقات فوق العاده اعم از رویداد دوم خرداد ، درگيري هاي خياباني و حركت هاي اعتراضي دانشجويي و ... را در برداشت و بنده هم در طول چهار ساله اين دوره اتفاقات و رويدادهاي مختلفي را پشت سر گذاشته و تجربيات سياسي جديدي را سپري نمودم در مجلس شوراي اسلامي عضو كميسيون امور اقتصادي و دارائي و تعاون بودم و از نظر اجرايي توفيقات بي نظيري را آفريدم .
تشكيل دو شهرستان جديد ماسال و رضوانشهر ،‌انتقال باشگاه چوكا از انزلي به تالش ، گاز رساني به شهر ها و روستا ها ، زير سازي 500 كيلومتر و آسفالت 200 كيلومتر جاده روستايي ، احداث دهها پل ، تصويب و شروع احداث جاده 4 بانده پونل به آستارا ، اخذ مجوز تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي تالش ، احداث ساختمان اداري و درماني تامين اجتماعي تالش ،‌ تشكيل دهها اداره جديد ، تشكيل بخشهاي اسالم ، پره سر ، و شاندرمن و شهرداريهاي متعدد، اتمام برق رساني به روستا هاي جلگه اي و آغاز برق رساني به مناطق كوهستاني و ييلاقي و نهايتاً ايجاد تحول سياسي و مبارزه جدي با جو اختناق حاكم بر شهرستان و صدها فعاليت عمراني در سطح سه شهرستان اين دوره را به عنوان يك دوره پر تحرك و پر نشاط در امر سازندگي معرفي نمود.
ناگفته پيداست كه شرح فعاليت هاي اين دوره نياز به يك كتاب مفصل دارد كه اميد است در فرصت مناسب انتشار يابد.
در انتخابات دوره ششم عليرغم تبليغات حاكم كه اينجانب را در رديف رقبا نيز محسوب نمي نمودند نفر دوم شدم و بدليل حضور در كميسيون اقتصادي مجلس در وزارت امور اقتصادي و دارايي بعنوان مشاور وزير وقت جناب آقاي دكتر نمازي منصوب شده و در طي چهار سال علاوه بر وزارت اقتصاد ، فعاليت در گمرك ايران و بيمه البرز را تجربه نموده و در طي چهار سال نيز همواره به ارتباط با مردم وفادار ، خونگرم و دوستان ادامه دادم .
انتخابات دوره هفتم با حضور چندين رقيب آغاز و به دليل رد صلاحيت تعدادي از آنان انتخابات به دو جبهه طرفداران بنده و مخالفين تبديل و در روزهاي آخر تبليغات علني رقابت فوق العاده نزديك و فشرده اي شكل گرفت .
روز جمعه 18 اسفند انتخبات در حالي برگزار گردید كه گروهي از عوامل اجرايي تمام قواي خودرا براي مقابله با بنده به صحنه آورده و براي شكست بنده به هر ترفندي متوسل شدند.
اراده قوي ، فعاليت موثر،‌ مردمي و همه جانبه دوستان كفه ترازو را به نفع گروه ما رقم مي زند و عليرغم اعلام اوليه پيروزي رقيب توسط عوامل اجرايي ، نهايتاً شمارش دقيق آرا حكم به پيروزي ما با 74003 راي در انتخابات مجلس هفتم را داد .
در مجلس هفتم عضو كميسيون عمران شدن و در اين دوره نيز فعاليت هاي عمده اي با همكاري مديران در سه شهرستان به انجام رسيد كه تعدادي از مهم ترين پروژه ها بشرح ذيل مي باشد.
اجرايي شدن نيروگاه سيكل تركيبي 1000 مگاواتي پره سر ،‌ تهيه زمين و آغاز ساختمان بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي تالش ، احياء مجدد باشگاه چوكاي تالش ، جلوگيري از تعطيلي كارخانه چوكا و خارج نمودن آن از زياندهي و سوددهي كارخانه ،‌ رهايي شركت شفارود با حدود 1500 نفر پرسنل از زياندهي و سودده نمودن شركت ، احياء مجدد كارخانه صنايع چوب اسالم و خريد ماشين آلات جديد جهت توليد نئوپان ، اجرايي نمودن گازرساني دهستانهاي خاله سراي 57، خطبه سرا و كشلي و دهستان طاسكوه و حدود 100 روستا در سه شهرستان از جمله شروع عمليات گازرساني به كليه روستاهاي دهستان جوكندان ،‌تسريع در آبرساني به روستاهاي سه شهرستان ، تاسيس شهرداري چوبر و كمك هاي مالي موثر براي شهرداري ها و ساخت دهها مدرسه ، كتابخانه ، پيگيري احداث مجتمع پالايشگاه و پتروشيمي در شمال تالش ،‌حمايت از صنايع و احداث كارخانجات متعدد در سه شهرستان و صدها پروژه بزرگ و كوچك .

* * *


محمود شکری
          
 تاریخ و محل تولد :
حاج محمود شکری در تاریخ اول فروردین سال 1338 در خانواده ای روستایی در محل روستای سیاه داران چشم به جهان گشود.روستایی که در آن زمان (رژیم منحوس پهلوی) علیرغم فاصله ی بسیار کم با شهر از امکانات اولیه چون جاده،برق،آب شرب و... محروم بود.

دوران کودکی و نوجوانی ، تحصیل در مدرسه :
ایشان دوران کودکی را در کنار پدر و مادر زحمت کش و کشاورز در شرایط سختی سپری کردوی  از آغاز تحصیلات خود چنین می گوید : " در سال 1344 در محله ترشَ بر طولارود پایین در مسجد در کلاس اول ثبت نام نمودم.متاسفانه به دلیل کمبود امکانات در منطقه مدرسه نبود.بعد از دوسال یک مدرسه ی ابتدایی در طولارود پایین احداث کردند که بنده تا کلاس چهارم در آن مدرسه درس خواندم.معلمان خوب و دلسوزی داشتیم. تمامی تلاششان این بود تا بچه های روستایی برای نجات از محرومیت و برای آینده ای بهتر درس بخوانند.کما اینکه شکر خدا همین طور هم شد.اکثر همکلاسانم تحصیلات را تا مدارج علمی بالا ادامه دادند و بحمدالله افراد موفقی هستند.کلاس پنجم ابتدایی و همچنین دوره ی راهنمایی و دبیرستان را هم در شهر هشتپر به پایان رساندم."

http://www.shomalnews.com/photo/133553844084191596.jpg


انقلاب ، دفاع مقدس :
در سال 1356 پس از شنیده شدن ندای امام روح الله (ره) توسط مردم تالش ، اولین مبارزه ی انقلابی و تظاهرات از دبیرستان کورش کبیر – محل تحصیل حاج محمود – آغاز گردید که ایشان به عنوان طلایه دار وعلمدار این نهضت در کنار دیگر جوانان انقلابی از رژیم طاغوت و دست نشاندگان ملعونش اظهار برائت نمود. حاج محمود علاوه بر سابقه ی خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران سابقه ی 10 ماه شرکت داوطلبانه در نبرد حق علیه باطل را نیز در کارنامه ی خود دارد.

 سوابق کاری و مدیریتی :
-        استخدام در وزارت امور اقتصادی و دارایی و آغاز به کار در پست کمک ممیز مالیاتی در سال 1361  تا سال 1364
-        ممیز مالیاتی در سازمان امور اقتصادی و دارایی تالش از سال 1364  تا سال 1365
-        سر ممیز مالیاتی در سازمان امور اقتصادی و دارایی رشت ازسال 1365 تا  اواسط 1371
-        سرممیز در سازمان امور اقتصادی و دارایی انزلی از سال 1371  تا سال 1373
-        رئیس و ممیز کل مالیاتی در سازمان امور اقتصادی و دارایی صومعه سرا از سال 1373  تا سال 1374
-        مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی اردبیل از سال 1374  تا سال 1381
-        رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی اردبیل از سال 1381  تا سال 1382
-        مدیر کل کارپردازی وزارت امور اقتصادی و دارایی از شهریور 1382  لغایت بهمن ماه 1383
-        سرپرست دفتر ساختمان و تاسیسات وزارت امور اقتصادی و دارایی از دی ماه 1382  لغایت بهمن ماه 1383
-       رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی قزوین از بهمن ماه 1383  لغایت آذر ماه 1384
-        معاون عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از آذر ماه 1384  تا اواخر سال 1389
-        مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی از سال 1390 تا حال

برخی دیگر از سوابق مدیریتی :
-        عضو کمیته تخصیص استان اردبیل
-        عضو کمیته اشتغال استان اردبیل
-       عضو کمیته برنامه ریزی استان اردبیل
-        عضو مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
-        عضو کمیته فنی استان اردبیل
-       عضو کمیته ارزیابی عملکرد مدیران کل استان اردبیل
-        دبیر ستاد درآمد استان اردبیل
-        عضو شورای آموزش و پرورش استان اردبیل
-        عضو کمیته ارزیابی عملکرد مدیران کل استان قزوین
-        عضو کمیته تخصیص استان قزوین
-        عضو کمیته اشتغال استان قزوین
-        عضو هیأت امناء جهاد دانشگاهی قزوین
-        عضو کمیته برنامه ریزی استان قزوین
-        عضو کمیته تنظیم بازار در استان های اردبیل و قزوین
-        رئیس هیأت بسکتبال استان قزوین
-        عضو کمیته فنی وزارت امور اقتصادی و دارایی
-        نماینده دادستان انتظامی مالیاتی بیش از هشت سال

تحصیلات دانشگاهی  و سوابق علمی :
-        لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه پیام نور واحد رشت
-        فوق لیسانس مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی کل کشور واحد اردبیل
-        دانشجوی مقطع دکترا رشته مدیریت استراتژیک در دانشگاه تربیت معلم تهران
-        تدریس درس حسابرسی مالیاتی،قانون مالیات ها و حسابرسی اموال در سازمان آموزش وزارت امور اقتصادی و دارایی

گیلان آنلاین


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد کوشا 8 ارديبهشت 1391
ضمن سلام وعرض ارادت به مسولین سایت وزین شمال نیوز به عنوان کسی که در گیلان وشهرستان رشت زندگی می کنم،می خواستم از شما بپرسم در معرفی کاندیداهای دور دوم رشت ملاک رتبه بندی چیست .اگرملاک تان حروف الفبا بود که این طور نبوده اگر از روی سن بوده که آنهم عملی نشده ،برای ما ساکنین رشت شبهه ایجاد گردیده ،علی ایحال مردم شریف رشت رتبه بندی های شما را قبول ندارند وآنچه را که خود تشخیص داده اند لحاظ می کنند.مردم می فهمند کسانی که در طول 4سال گذشته در مجلس بودند چه کارهایی برای خود وفامیلین خود کرده اند .مثل روز برای همه روشن است. آن آقایی که تمامی فامیلین خودرا در ادارات آموزش وپرورش استان ومناطق 1و2 استخدام به صورت قرار داد کار معین در آورده است.البته خدمت بعضی ها جسارت نمی کنیم(مثل جناب آقازاده)یاآ آن آقایی که با مشکلاتی دارند آلان زمان اسراحتشان می باشد.خودرا زیر بار مسولیتی می برند که مطمنعا قادر نخواهند بود از عهده آن برآیند .مردم هوشیار ما گول شعار های فریبنده را نخواهند خورد.
محمد 9 ارديبهشت 1391
مديريت محترم سايت :
زندگينامه جابر كوچكي نژاد از افتخارات استان را به جاي حاج آقا جبار كوچكي نژاد نوشته اي اگر از هريك از اعضاي اين خانواده بنويسي هميشه پر افتخار و مردمي بوده اند و خواهند بود. به اميدي پيروزي مهندس كوچكي نژاد
رشتی 9 ارديبهشت 1391
شیمی سایت چول واسینید 6 نفره زندگینامه نتنید درست بنویسید ، مرداک براره زندگینامه اشتباهی بزید خاکا شیمی سر ، شیمی خبرانم هتویه
نا شناس 9 ارديبهشت 1391
رشت عليزاده جعفر زاده تالش محمد ياري

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.