.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا ظهر فردا صورت مي گيرد؛
اعتراض به اعتبار نامه پنج منتخب / يك منتخب شمالي
اعتراض به اعتبارنامه 5 منتخب مجلس شامل نمایندگان استان های لرستان، سمنان، کرمانشاه، زنجان و یکی از شهرهای شمال کشور، صورت گرفته و شنیده شده که اسناد و دلایلی نیز در این رابطه ارائه و در دست بررسی است....

شمال نيوز:در راهروهای مجلس، شنيده شده كه قرار است تا به اعتبار نامه پنج منتخب مجلس نهم اعتراض و براي رد اين اعتبارنامه ها اقدام شود.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از بولتن،  در راهروهاي مجلس شنيده شد كه قرار است به اعتبار نامه يكي از منتخبان استان سمنان به خاطر ابهاماتی که شنیده شده اسناد و دلایل آن ارائه شده  است ، اعتراض شود.
 
ظاهرا در همين زمينه اسناد جديدي به دست منتخبان رسيده است.

 همچنين قرار است به اعتبار نامه يكي از منتخبان استان كرمانشاه به خاطر دلایل ارائه شده اعتراض شود.
 
اعتراض به اعتبارنامه يكي از منتخبان استان زنجان نیز به خاطر دلایل ارائه شده، اعتراض به اعتبارنامه يكي از منتخبان استان لرستان به خاطر  دلایل ارائه شده و درگير بودن در یکی از پرونده های جاری کشور و اعتراض به اعتبارنامه يكي از نمايندگان شمالي به خاطر ارائه مستندات قانونی، در دستور كار منتخبان مجلس نهم است.
 
مهلت اعتراض به اعتبارنامه منتخبان مجلس نهم نیز تا ظهر فردا چهارشنبه اعلام شده است.

اگر به اعتبارنامه فردي اعتراض شود، منتخب معترض بايد مستنداتي كه مورد بررسي شوراي نگهبان قرار نگرفته باشد را به شعبه اي كه آن اعتبار نامه در دست بررسي است، تحويل دهد.
 
شعبه مذكور مستندات را بررسي كرده و از منتخب مورد اعتراض، مي خواهد تا با حضور در جلسه شعبه به موارد مطرح شده، پاسخ دهد.
 
اگر پاسخ ها قانع كننده بود و منتخب معترض، از اعتراض خود منصرف شود، موضوع خاتمه يافته تلقي مي شود در غير اين صورت اعتراض به همراه مستندات به كميسيون تحقيق ارجاع مي شود.
 
كميسيون تحقيق متشكل از 15 منتخب مجلس است كه اعضاي آن از 15 شعبه بررسي كننده اعتبار نامه منتخبان معرفي مي شوند.
 
در كميسيون تحقيق نيز مستندات قانوني بررسي شده و همان روند شعبه طي مي شود و در نهايت گزارش تائيد و يا رد اعتبارنامه منتخب مذكور در صحن مجلس مطرح خواهد شد و اگر منتخبان به اعتبار نامه راي ندهند و به تصويب مجلس نرسد، آن فرد ديگر نماينده نخواهد بود.
 
تا زماني كه به اعتبار نامه يك منتخب اعتراض وارد باشد، وي حق راي ندارد و نمي تواند عضو هيچ يك از كميسيون هاي تخصصي مجلس باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 خرداد 1391
سلام اعتبارنامه اقاي دكيه
نا شناس 10 خرداد 1391
انشا... وبا یاری خداوند متعال که کمیسیون تحقیق مربوطه مجلس با انصاف وعدالت ، اعتراض ها را مورد بررسی قرار دهندتا حق به حقدار برسد. انشا...
ببو 10 خرداد 1391
اون کسی که اعتبارنامه اش می خواد باطل بشه می دونید کیه؟؟ همونیه که 600 میلیون تومان فقط پول برای رای خریدن خرج کرد .. اونکه روستاش 4500 رای دهنده داشت ولی 12 هزار نفر رای دادن.. اونکه با تقلب و خرید مسئئولین رای سازی کرد.. باز می خوایید بگم.....
نا شناس 10 خرداد 1391
والا همشون رأي خريدن ،حالا يكي كمتر يكي بيشتر.اسم شريفشو بذاريد
ناشناس 10 خرداد 1391
لا اقل بفرمایید گیلانی است یا مازنی ؟چون در گیلان هم از این کارها میشد. البته این را عرض کنم خرید رای به لحاظ قانونی اشکالی ندارد.از نظر شرعی هم میشود از صاحبنظران امثال دکتر تامینی نماینده محترم رشت سوال کرد.
نا شناس 11 خرداد 1391
بقران قسم فیاضی رای خریدش
شب قبل رای میرفتن خونه مردم,مردم رو وادار میکردن تا قسم بخورن که به فیاضی رای بدن
نا شناس 11 خرداد 1391
در شهر شمالي هم همين جور ميني بوس ميني بوس آدم آوردند وراي براي يكي خريدند همچنين در مركز شهر حتي با يك شناسنامه چنديد راي به صندوق ريختند كه البته بسياربسيار در كل راي دهندگان وحضور پررنگ مردم ناچيز بوده ولي انتظار ميره در اونجاهاييكه اختلاف راي بين دونفر كمه حتيما" بطور رندمي چند صندوق(با توجه به اعتراض بررسي مجدد بشه نه اينكه به اين اعتراض ها پاسخي داده نشه مگه ميشه برگرديم به نظام زر وزور ساليان گذشته كه راي مي خريدن؟ آيا شهدا وامام شهدا اين را مي خواستند؟! اصلا اون نماينده اي كه اينجوري پا به مجلس ميذاره وحقوق ولقه حرام بر سرسفره خانواده مي بره اون بچه چه گناهي كرده كه بايد متنبه بشه
منوچهر 11 خرداد 1391
کامنت ها نشان می دهد مردم فهیم ما به هیچ یک از انتخاب شوندگان اعتماد ندارند... پناه بر خدا....
رضا میاندره 12 خرداد 1391
آقای رمدانی با تشکر از شما ... بنظرم بهتر است یک صفحه ی درد دل برای بازدیدکنندگان از سایت بگذارید.. یک نظرسنجی از وضعیت بغرنج حوزه های انتخابی حداقل برای شما بدست می دهد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.