.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روشهای نوین تدریس عامل رشد دانش آموزان

شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل روش های نوین و روش های فعال در تدریس را مهم دانست و آن را عامل رشد و شکوفایی دانش آموزان دانست

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل درجلسه مشترک معاونین آموزش ابتدایی و کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق استان مازندران که در مدرسه نمونه دولتی شهید اصفهانی بابل برگزار شد، بیان داشت: روش های نوین و روش های فعال در تدریس مهم است و عامل رشد و شکوفایی دانش آموزان می باشد.

عیسی لطیفی ، روش های نوین و روش های فعال در تدریس را مهم دانست و آن را عامل رشد و شکوفایی دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموز با روش های نوین قادر خواهد بود در راستای توانمندی خود حرکت کند و استعدادهای خود را شناسایی کند.

این مسئول تصریح کرد: مهر ماه امسال آمادگی‌های بیشتری برای شروع سال تحصیلی خواهیم داشت؛ چراکه بر اساس جدول زمانبندی برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم. در کنارآن، باید به برنامه‌هایی چون تولید محتوا، قوانین و مقررات آموزشی، آموزش معلمان، ساماندهی فضا و تجهیزات توجه داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل مدرسه را محلی مقدس و عزیز دانست و مدرسه را به عنوان مهممترین خاستگاه اهداف تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

گفتنی است در این گردهمایی با حضور مهدوی رییس گروه تکنولوژی آموزشی و خانم عبادتی رییس گروه آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران برگزار گردید. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.