.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست مشترک اعضای شورا و شهردار ساری با آیت الله طبرسی
شمال نیوز: آیت الله نورالله طبرسی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه شخصیت حقوقی و اجتماعی که در حال حاضر در اختیار دارید را مردم به شما دادند و شما باید با کارهای کارشناسی نسبت به رفع دغدغه مردم تلاش کنید.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران از اعضای شوراهای شهر خواست تا به جناح های سیاسی وابسته نشوند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه شوراها نباید به هیچ جناح سیاسی وابسته باشد، اظهار کرد: شورای باید در تصمیم گیری خودشان آنچه را که به مصلحت شهرساری بوده انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه  اعضای شورای دوره چهارم همگی تحصیل کرده و از نخبگان مرکز استان می باشند، افزود: شورای ها با ارائه طرح ها و مصوبات کارشناسی شده مشکلات شهری استان را برطرف کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مصوبات شورای شهر باید با توجه به جایگاه مرکز استان و شهروندان اتخاذ شود، گفت: شورا ها در اجرای مصوبات با یکدیگر هم اندیشی کنند.وی خطاب به اعضای شورای شهر ساری بیان داشت: شخصیت حقوقی و اجتماعی که در حال حاضر در اختیار دارید را مردم به شما دادند و شما باید با کارهای کارشناسی نسبت به رفع دغدغه مردم تلاش کنید.
طبرسی با اشاره به اینکه شورای پارلمان کوچک شهری بوده و اعضای شورای شهر با آرای مردم انتخاب می شوند، گفت: برطرف کردن نیازهای شهری از وظایف عمده شورا محسوب می شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه شوراها وامدار مردم هستند و باید مسئولیت خودشان را درفعالیت های شهری به خوبی انجام دهند، گفت: شورای شدن و گرفت مسئولیت در این جامعه چند صدایی کار مشکلی است .

 رئیس شورای اسلامی ساری گفت: فرودگاه دشت ناز از ساری عوارض بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

جمال باقری پیش از ظهر امروز 10 آذر ماه 92  در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به جدایی فرودگاه دشت ناز از ساری و الحاق آن به میاندرود اظهارداشت: در حال حاضر فرودگاه دشت ناز در موقعیت جغرافیایی میاندرود قرار دارد.
وی ادامه داد: پیش نویسی مبنی بر الحاق روستای بادله و انجیل نسام به ساری تهیه شده که در صورت تحقق این امر فرودگاه جزء شهرستان ساری می شود.
رئیس شورای اسلامی ساری یادآور شد: جدایی فرودگاه دشت ناز از ساری عوارض بسیاری را به دنبال خواهد داشت که باید در این خصوص به صورت جدی چاره اندیشی شود.
باقری افزود: از بدو تاسیس فرودگاه دشت ناز جزء مرکز مازندران بوده که باید به آن برگردانده شود.

علیجان شمشیربند در این جلسه گفت: در جابه‌جایی معاونان استاندار مازندران ظرفیت‌های ساری نادیده گرفته شد.
وی خواستار پیگیری حقوق حقه شهر ساری در جلسات و محافل مختلف مازندران شد.
عضو شورای شهر ساری با اعلام اینکه در تصمیم‌گیری برای استان، ساری باید به عنوان محور قرار گیرد گفت: باید پیگیر این موضوع باشیم که در انتصاب‌ها حق و حقوق ساروی‌ها نادیده گرفته نشود.

سعید نجاریان عضو شورای اسلامی ساری در ادامه این جلسه گفت: سهم بری مرکز مازندران از برخورداری منابع مالی را ناچیز دانست.
وی افزود: باید برای اجرای پروژه های نیمه کاره مرکز استان از اعتبارات ملی استفاده کرد.
نجاریان با بیان اینکه احداث پروژه های شهری نیاز به اعتبار استانی است، گفت: با پول مردم نمی توان شهر ساری را ساخت.
عضو شورای شهر ساری به حضور مسافران و گردشگران به مازندران و استفاده های ملی که از این استان می شود، اشاره کرد و گفت: متاسفانه سهم بری مرکز استان از منابع ملی ناچیز است.

 سید محمد جعفری عضو شورای اسلامی ساری در ادامه این جلسه اظهارداشت: خروجی کار شورا تضارب آرا باید باشد در غیر این صورت خروجی مطلوبی برای شهر نخواهد داشت.
وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ شورایی گفت: همه باید به قانون تمکین کنیم.
عضو شورای اسلامی ساری یاداور شد: بستر باید برای بهبود وضعیت فراهم شود.

مسعود پیری دیگر عضو شورای اسلامی ساری با اشاره به اینکه جایگاه شورای چهارم سیاسی نبوده و بیشتر به دنبال انجام فعالیت های شهری است، گفت: اصلاح نظام بودجه ای، معضل ترافیک شهری و رعایت حقوق شهروندی از برنامه های مهم  شورای شهر ساری است.

علی اکبر ذلیکانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه گفت: اعضای شورای شهر تا چه اندازه ملزم به رعایت قانون بوده و آیا این حق را دارند تمام یا بخشی از قانون را در تصمیم گیری نادیده بگیرند.

شهردار ساری در ادامه این نشست گفت: شهرداری ساری روز به روز بدهکارتر می شود.

مهدی عبوری وام و بدهی 300 میلیارد تومانی شهرداری را از جمله مشکلات این مجموعه بیان کرد و گفت: سود روز شمار این وام، شهر را روز به روز بدهکارتر می کند.
وی اظهار داشت: پرداخت این بدهی و تکمیل کمربندی از جمله اولویتهای شهرداری ساری است.
شهردار ساری داشت: اجرای طرح خیابان 300 متری مهیار که از سال 61 تاکنون ادامه دارد و ادامه خیابان امیر مازندرانی تا بیمارستان شفاست و فاز دوم آن در حال تملک است.
وی اظهار داشت: بحث اجرای پل ذغال چال از دیگر طرحهاست که از مصوبات دولت بوده و توسط شرکت نفت اجرا می شود و تاکنون 15 میلیارد تومان تملکات آن انجام شده است.
عبوری عنوان کردد: در زمینه پل داراب نیز باید تملکات این طح انجام شود و کنارگذار آن بهره برداری شود و با تکمیل این طرح ترافیک شدید بلوار هلال احمر برای همیشه رفع خواهد شد.
شهردار ساری یادآورشد: در زمینه انتقال پادگان سازی نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
وی به بحث آبگرفتگی شهر ساری اشاره و اضافه کرد: در گذشته حریم رودخانه تجن 16 متر بوده که بدلیل تخریب و تجاوز به 1.5 متر رسیده است و کانالی به طول سه کیلومتر با هزنیه یک میلیارد تومان اجرا شد که در سیل گذشته 120 میلیارد تومان هزینه برجای گذاشته است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 آذر 1392
همشهریان گرامی،
در هشت سال گذشته اقداماتی صورت پذیرفته که بایدسالها تلاش نمود تا آثار منفی آن را مدیریت و کنترل کرد.
جدایی ساری و میاندرود هم از اینگونه اقداماتی بوده که توسط برخی از مسئولان معلوم الوصف وقت و نمایندگان مجلس پایه ریزی تا در کل آب به آسیاب محرومیت بیشتر ساری بریزند و ساری را از تبدیل شدن به کلان شهر محروم سازند.
شاید این مسئولان نیتشان خیر بوده ، اما عدم دوراندیشی، دیدگاه جناهی ، تفکرقبله ای و محلی، جزئی نگری و .... بزرگترین آفتی است که مسئولان و نمایندگان سراسر استان به آن دچار شدند و رهایی از این شرایط، ناقض منافعشان است.
لذا برای نجات شهر ساری به عنوان ضعیف ترین مرکز استان کشور ، باید کمر همت را بست و با استفاده از پتانسیل های موجود که کم هم نیستند ، با اتحاد و یکدلی، یک یا علی گفت و وارد میدان شد.
هرچند بزرگترین معضل سارویها نداشتن جایگاه مدیریت در سطح عالی استان است که آن هم خود جای بحث دارد.
یادمان باشد که همه مسئولان ساری مدیون خون شهدایی چون شهیدان عبوری ها، مستشرق ها، رمضانپور ها، چمنی ها،شمشیربند ها، مسکار، علمدار، و سایر سردارانی هستند که جانشان و زندگی شان را وقف امنیت و سربلندی ایران ، مازندران و شهرشان ساری نمودند.
ما بعد شهدا چه کرده ایم.

محمد م ... - فرزند ساری
مهدی آرام نژاد 11 آذر 1392
از طرف اعضای محترم شورای اسلامی شهر ساری و نماینده محترم رهبری جهت شادی روح حاج میر صالح صالحی نیا ء ، الفاتحه مع الصلوات
نا شناس 11 آذر 1392
آقای دکتر باقری از اینکه به نظر بنده حقیر توجه کردیدو به مقامات بالادستی منتقل کردید و درجهت حل و فصل مشکل اقدام می کنید جای بسی امیدواری و خشنودی است .من از همه همشهریانم تقاضا دارم بجای ارسال پالس های منفی با این عزیزان همکاری کنند.نظر دهند تقاضا کنند و قدردان باشند و همینطور اگر کار و عملی هم در جهت توسعه شهر در توان دارند دریغ نکنند.عزیزان شهردار و شورای شهر نیمه بر لیوانشان خیلی بیستر از نیمه خالیشان می باشد پس از این فرصت نهایت استفاده را بکنید.بهتر است کمی با شهرمان مهربانتر و در عین حال مسئولانه تر رفتار کنیم.
عرشيا 11 آذر 1392
متاسفانه جدايي طلبان رفتدابرو را درست كنند زدند چشم كوركردند.....
نا شناس 10 آذر 1392
آقایی که خودتو فرزند ساری خطاب کردی شما که خودت در نام بردن از اسامی مبارک شهدا قبیله ای /محلی /شهری و روستایی عمل میکنی چه توقعی از مسئولین داری؟ هرکسی حتی اگر حرفی هم که میزند بر اساس منافع شخصی است. شما هم که اثبات کردی
نا شناس 10 آذر 1392
""تاکید بر اینکه شوراها نباید به هیچ جناح سیاسی وابسته باشند ""
آخه اگه وابسته نباشند که نمی تونن شورای شهر یا شهردار بشن.
وقتی رئیس یه اداره کوچیک برای گرفتن پست دست به دامن هزار و یک نفر میشه . . . .
مهدی 11 آذر 1392
نمیبایست اجازه جدایی میاندرود داده میشد! که داده شد!!!
قیل و قال الان هیچ فایده ای ندارد!
.
.
برادر بجای جانه زنی های بیهوده بر سر اسم، به فکر حل واقعی مشکل مردم باشید!
بابا آخر یه روز وسط همین ترافیک ها میمیریم، اون وقت شما داری غصه اسم فرودگاه رو میخوری!
یکم کانال های هدایت کننده اب( جوب ها ) نگاه کنید ، بالاخره یه رو این اب ها ساری رو با خودش میبره.
غرق شدن اون بچه هه بس نبود! به فکر مردم نیستین حداقل به فکر آبروی خودتون باشین!

و ...
اهالی عبوری 12 آذر 1392
سلام.اقای عبوری چرا سی متری زمین اهدایی ته شهبند به خیابان شهید عبوری پیگیر نمیشید
احمدی 12 آذر 1392
جهت شادی روح حاج میر صالح صالحی نیا ء ، الفاتحه مع الصلوات
نا شناس 12 آذر 1392
آقای طبرسی خودش گفت که با واساطت بنده عبوری شهردار شد
نا شناس 12 آذر 1392
در اصل اگه بخواهيم منصف باشيم، اين ديدار اظهار تشكري از جانب شهردار محترم جهت انتخاب و تاييد ايشان از طرف حضرت طبرسي
خدا حفظشان كند
نا شناس 12 آذر 1392
از همين الان چانه زني هاي شهردار براي انتخابات مجلس شروع شده...
خدا رحم كنه
کولائیان 12 آذر 1392
از دوستانی که از نامزد شدن و یا انتخاب آقای شهردار برای نمایندگی مجلس در دور آینده انتقاد می کنند یک سئوال دارم : واقعا" به نظر شما عبوری از شجاعی و دامادی بهتر نیست ؟ اگر کمی انصاف داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که اگر عبوری نماینده ساری شود مطمئنا" شرایط از حالت فعلی خیلی خیلی بهتر خواهد شد .
نا شناس 12 آذر 1392
فقط داش مسعود پیری رو عشقه...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.