.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عصر فردا ؛
هشتمین فرماندار دولت تدبیر و امید در مازندران معرفی می شود
شمال نیوز: از بین گزینه‌های مختلفی که برای پست فرمانداری بابل معرفی شده بودند سرانجام وی موفق شد سکاندار فرمانداری شهرستان بابل را به دست گیرد.

شمال نیوز: فردا با حضور استاندار مازندران هشتمین فرمادار دولت تدبیر و امید در مازندران معرفی می شود.

به گزارش شمال نیوز، از بین گزینه‌های مختلفی که برای پست فرمانداری بابل معرفی شده بودند سرانجام رجب مولایی رئیسی موفق شد سکاندار فرمانداری شهرستان بابل را به دست گیرد.

مولایی در کارنامه مدیریتی خود شهرداری مریوان، شهردار قروه، معاون فرماندار قروه، مسئول دفتر فنی، رئیس اداره اجتماعی، رئیس برنامه‌ریزی عمرانی فرمانداری بابل، مشاور فرماندار درحوزه برنامه‌ریزی عمرانی و شهرداری بابل را دارد.

وی سابقه 27 ساله در وزارت کشور دارد و فارغ‌التحصیل مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه علم و صنعت ایران  است .

مراسم تودیع و معارفه که ساعت 14 روز پنج‌شنبه هفته جاری با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری به عنوان سرپرست فرمانداری بابل معارفه و از خدمات محمد مهدوی فرماندار فعلی تقدیر می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1392
اقای فرماندار جدید ضمن عرض تبریک به روستاهای محروم بندپی رسیدگی کن
محمد 4 دي 1392
خدانگهدار مهدوی
نا شناس 4 دي 1392
یه خبر داغ
حزب انصار شهرستان بابل فردا صبح ساعت 10:30 به نشانه اعتراض به انتخاب آقای مولایی به عنوان یکی از عوامل فتنه سال 88در بابل مقابل فرمانداری تجمع میکنند.
دولت تحقير و اميد 4 دي 1392
اين استاندار با فرماندهان سپاه مگر مشكل دارد كه آْنها را زود زود تعويض مي كند.
طوری 4 دي 1392
سلام
انتخاب خوبی بود .به آقای مهدوی خسته نباشی وبرای آقای مولایی همچون دوران شهرداری آرزوی موفقیت دارم .
نا شناس 4 دي 1392
از تلاش ارزنده جناب سرهنك مهدوي قدرداني ميكردد
نا شناس 4 دي 1392
آقای مهندس ملایی،از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،عضو گردان عاشورا،و از مدیران بسیجی و توانمند در عرصه های فرهنگی و ارزشی،علمی و مدیریتی است.در هر پستی ظاهر شدند ، توانمند و سرافراز جلوه نمودند.مخصوصا در طول بیش از 6 سال مسئولیت شهرداری بابل،تحولی چشمگیر در شهر بابل ایجاد نمودند که از جمله تعریض خیابان مدرس،ایجاد خیابانهای جدید از فرمانداری تا پل محمد حسن خان (خ فلسطین)،از درب دانشگاه علوم پزشکی تا میدان فلسطین،محور خ کشاورز(گنج افروز)،جاده ساحلی،از ابتدای ایستگاه آمل تا تقاطع خ شهید صالحی(منبع آب)،جاده کناره رودخانه آقارو از هفت تن تا خ اکبرین،تعریض خیابانهای محلات شهر و ...سرمایه گذاری های جدید با دعوت سرمایه گذاران و چیزی که امروز بعنوان بناهای عظیم در شهر شاهدیم .افزایش درآمد شهرداری،ایجاد بازارهای جدید(بازار امام حسین،بازار ماهی فروشان جنب بازار روز،و....)نمونه هایی از طرحهای اجراء شده بدست ایشان میباشند.ظرفیت ایشان با توجه به شناخت و تسلطی که از شهرستان بابل دارند و آن توانمندی که از ایشان سراغ داریم،امید میرود منشاء تغییر و تحول عظیم درشهرستان بابل باشند.به امید حمایت همه مسئولان ،مدیران ارشد و جناحهای سیاسی یا وحدت و همدلی.
نا شناس 4 دي 1392
ما اهالی شهر زرگر محله از انتخاب مهندس مولایی به عنوان فرماندار شهرستان بابل از استاندار بابل متشکریم. به امید پیشرفت روز به روز شهرستان بابل.
فیروزپور 4 دي 1392
از جناب آقای مهدوی تقدیر و تشکر می نمائیم که در این مدت مسئولیت سکاندری فرمانداری شهر بزرگی چون بابل را پذیرفت. امیدوارم همیشه در امور محوله همچون گذشته موفق باشید. برای جناب آقای ملایی که مردم بابل هرگز زحمات ایشان را در زمان مدیریت او در شهرداری فراموش نمی کنند آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون همراه با اقتدار را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.
فاطمی 4 دي 1392
واقعا آقای استاندار با این انتخابش نشان داد چقدر ضعیف هست
اون از انتخاب معاونینش اینم از انتخاب فرماندار شهرش
هنوز آقای مولایی تکلیف اختلاسش تو شهرداری بابل روشن نشده جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!
درود و سلام بر سردار مهدوی
نا شناس 4 دي 1392
آقای مهدوی از نیروهای ارزشی و با تجریه و تحصیل کرده بود امید است از ایشان جای بالاتر استفاد شود
بندپی 4 دي 1392
رجب مولائی رئیسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدوی مگه چش بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
said 4 دي 1392
خدا به دادش برسه نمیدونه بچه های انصارحزب الله چه آشی واسش پختن
نا شناس 4 دي 1392
شنیدیم فرماندار ساری یک سبزواری بشه من به عنوان بابلی برای شما متاسفم
نا شناس 4 دي 1392
فرماندار اصالتا ساروی است
نا شناس 4 دي 1392
من هم به عنوان یک بابلی انتخاب مهندس مولایی رییسی را به عنوان فرماندار بابل به ایشان و همچنین به بابلی ها تبریک می گم. بابل با مهندس مولایی می تواند به جایگاه واقعی خود در استان برسه. در زمان سکانداری ایشان بر شهرداری بابل تغییرات زیادی در شهر بابل ایجاد شد و به نظر من تغییرات بنیادی تو شهر اتفاق افتاد. امیدوارم با همان توان بتونه علاوه بر شهر بابل به شهرستان بابل با چند شهر و چندین بخش و روستا کمک کنه.
نا شناس 4 دي 1392
من هم به عنوان یک بابلی انتخاب مهندس مولایی رییسی را به عنوان فرماندار بابل به ایشان و همچنین به بابلی ها تبریک می گم. بابل با مهندس مولایی می تواند به جایگاه واقعی خود در استان برسه. در زمان سکانداری ایشان بر شهرداری بابل تغییرات زیادی در شهر بابل ایجاد شد و به نظر من تغییرات بنیادی تو شهر اتفاق افتاد. امیدوارم با همان توان بتونه علاوه بر شهر بابل به شهرستان بابل با چند شهر و چندین بخش و روستا کمک کنه.
نا شناس 4 دي 1392
خواهشن زودتر فرماندار قائم شهر رو عوض کنید.
نا شناس 4 دي 1392
اقای رمدانی چرا کامنت من گفتم یه سبزواری میخاد فرماندار ساری بشه کار نمیکنی
نا شناس 4 دي 1392
"واقعا آقای استاندار با این انتخابش نشان داد چقدر ضعیف هست اون از انتخاب معاونینش اینم از انتخاب فرماندار شهرش هنوز آقای مولایی تکلیف اختلاسش تو شهرداری بابل روشن نشده جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!! درود و سلام بر سردار مهدوی" آقای سردار مهدوی فکر کنم این کامنتو خودت گذاشتی. مهندس مولایی از این وصله ها بهش نمی چسبه سعی نکن از این وصله ها به مولایی بچسبونی. مهندس مولایی جزء پاک ترین شهرداران بابل بوده حجم بالای عملیات عمرانی در دوران ایشان غیر قابل انکاره افتتاح از پروژه های عمرانی مختلف در زمان ایشان تبدیل به یه عادت روزانه شده بود. پروژه های بزرگ که هنوز هم بزرگترین پروژه های انجام شده در بابل می باشد. دوران افرادی که دست چپ و راست خود را از هم نمی تونند تشخیص بدهند تمام شده. افرادی که موجب شدن حال و روز شهر ما اینجوری بشه. اختلاس های پی در پی در ادارات مختلف شهر اتفاق بیفته. خوبه که مهندس مولایی چند ساله که هیچ مسولیتی تو بابل نداشته و این اختلاس ها در دوران شما اتفاق افتاده است. شما باید پاسخ گوی این اختلاس ها باشید و حتما باید تحقیق و تفحص از فرمانداری بابل انجام شود تا سو استفاده های شما از امکانات فرمانداری بابل برای عموم معلوم شود. ما اعضای ستاد دکتر روحانی در بابل از انتخاب بجا و کاملا کارشناسی استاندار گرانقدر، جناب آقای دکتر ربیع فلاح، و همچنین از حمایت حجت الاسلام و المسلمین روحانی امام جمعه ی محترم بابل کمال تشکر را داریم. برای پیشرفت بابل هرگونه تلاش و حمایت از مهندس مولایی را در سرلوحه فعالیت خود قرار می دهیم و در مقابل هر گونه سنگ اندازی مقاومت می نماییم تا حق مردم را تمام و کمال بگیریم و بابل را با مدیرانی با قدرت و توانا به جایگاه واقعی خود برسانیم.
نا شناس 4 دي 1392
نوبت مرکز استان کی فرا می رسد؟
احمد 4 دي 1392
بنده هم به نوبه خودم از تلاش ها جناب سرهنگ مهدوی عزیز تقدیر و تشکر می نمایم جناب آقای مهدوی مدیری با اخلاق و متانت بسیار بالابوده و همچنین شخصیتی افتاده و بدون تشریفات داشته است که در جامعه ما مدیری هچون ایشان و آقای مهندس طاهائی کم به خود دیده است به امید موفقیت سرهنگ عزیز و پیرو خط ولایت و رهبری متاسفانه هیچکدام از فضائل اخلاقی و کاری که در سرهنگ بوده در مهندس مولائی نبوده و نخواهد بود.
سعید 4 دي 1392
سلام
وای به حال بابل چه مردی رو از دست داد
آقایان ربیع فلاح و آقای یونسی اشتباه کردید اشتباهک این انتصاب پس لرزه های بدی داره باید منتظر باشید و ببینید اولین ترکششم فردا صبحه. جلودارشون نیستین
برادر گرامی آقای کرامتی و دوستاشو هیئات مذهبی شهرستانو بچه مذهبی ها و رزمندگانو خانواده های شهید پشت مهدوی میانو آبروی مولایی رو میبرن
ایران 4 دي 1392
سلام مهدوی عزیز ما همکاران سبز پوش شما در مازندران چشم انتظار بازگشتتان هستیم.
یاحق به امید دیدار
مهدی 4 دي 1392
استاندار خودشم تا آخر سال بیشتر مهمان مازندران نیست با این جابجایی هاش مخصوصا که داره رو مهره های سپاه انگشت میزاه انگار دستش رو گذاشت تو لونه زنبور
خدا بهش رحم که چه شود تودیع خودش شب عید
حسین 4 دي 1392
بابل رجب مولایی نمیخواد یا مهدوی یا همجنس اونو میخواد یکی مثل مهدوی که درد کشیده باشه نه مثل مولایی بی آر و مرفه بی درد باشه خدا شانس بده کم شهرداری رو آباد کرد میخواد سکاندار شهرستان بشه اونجارو آباد کنه رجب جان خودت استعفا بدی سنگین تری.
سینا 4 دي 1392
آقا یا خانم عزیز ی که کامنت گذاشتی داشتی بیلان کاری میدادی برای آقای مولائی ظاهرا نمیدونی فرمانداری با شهرداری چقد فرق داره اینا از وظیفه ذاتی یه شهردار که باید انجام بده و آقای مولائی تو زمان تصدیش داد اما کار سیاسی با این کارا زمین تا آسمان فرق داره آیا ایشون قدرت بیان خوب مانند مهدوی داره؟ آیا ایشون تو حوزه سیاسی و امنیتی تجربه و سابقه داره؟ آیا همچین رزومه ای که ایشون داره به درد همچین شهری میخوره؟ چه پاسخی واسه معترضینش فردا داره اگه راجب فتنه 88 بپرسن؟ چه پاسخی داره راجب ....؟ آیا حزب اللهی هست؟ آیا علمای دارلمومنین قبولش دارن؟حاج آقا فاضل حاج آقا توکل حاج آقا حسن روحانی و ....؟
یک پزشک 5 دي 1392
ضمن عرض خداقوت به مدیر فهیم ، صبور ، خوش اخلاق و جدی در کار ، جناب آقای مهدوی ، ایکاش بابل بیشتر از وجود ایشان برخوردار میماند.
برای ایشان از خداوند سلامتی و عزت خواستارم و امیدوارم از وجود ایشان در مناصب مهمتر استفاده شود.

برای آقای ملایی هم موفقیت و عاقبت بخیری آرزومندم.
نا شناس 5 دي 1392
واقعا اي كاش هرچه زودترازدست اين استاندار كه با انتخابهايش چه تواستانداري وچه درشهرستانها اميد روازاين مردم زركشده گرفت خلاص بشيم واقعاازاين مديران بي تدبير خسته شديم آقاي روحاني اين حق مازندران نيست تازه ميفهمين جاي نياز چقدر خالي اي كاش اين صحبتها به ريس جمهور برسه
نا شناس 5 دي 1392
خداكنه هرچه زودتر فرماندار ساري عوض بشه با كارنامه بسيار ضعيف انتخاباتش
نا شناس 5 دي 1392
الهي شكر كه وزارت كشوري هست نمي شناسمش ولي چون از بدنه سازمانه مي دونم موفق هست چرا كه با كار آشناست
شریف 5 دي 1392
امیدوارم جناب فرماندار جدید بداند فرماندار کدام شهرستان شده است .
امیدوارم فرمانداری ویژه شهرستان دارالمومنین ، دارالعلم و پایتخت شهیدان خطه شمال به جایگاه و منظلت واقعی اش برسد . انشاالله
نا شناس 5 دي 1392
آقای مهندس مولایی با داشتن شناخت کافی از حوزه شهری بابل و همچنین بخش های مختلف شهرستان بابل و همچنین بدلیل اینکه مدیر اجرایی می باشد تا خطی و سیاسی می تونه بابل را با مشکلات عدیده ای که در حال حاضر با آن مواجه است برهاند. رابطه بسیار خوب ایشان با استاندار که شخصا در جلسه ی معارفه ی ایشون حضور دارند و همچنین رابطه ی صمیمی با امام جمعه ی بابل حاج آقا روحانی و نماینده های مجلس بابل می تونه از مشکلات پیش رو مهندس مولایی بکاهد.
نا شناس 5 دي 1392
آرزوي موفقيت براي همه خادمين ملت شريف ايران
لطفا سابقه آقاي مولايي در خدمات حرفه اي مهندسي را از سازمان نظام مهندسي استعلام كنيد و خود بخوانيد حديث مفصل از اين مجمل
حمید 5 دي 1392
احسنت به دکتر فلاح ازانتصاب آقای ملائی رئیسی من از جانبازان انقلابم به ملائی تبریک میگویم برای ایشان آرزو سلامتی دارم ازاستاندارانتظاردارم ازدوستان ستاد در انتصابات سریعتر وبیشترهمت فرمایدخصوصا مسولین کمیته ها درستاد استان که دارای تحصیلات وتعهد وتجارب بسیار خوبی هستند.
علی 5 دي 1392
مهندس ملایی اولین رزمنده روستایش با بیش از 200 جوان بود و خدمات شایانی نیز به مردم و نظام نموده از زحمات سرهنگ مهدوی هم متشکریم
نا شناس 5 دي 1392
مهندس مولایی با سابقه ی درخشان و ذهنیت مثبتی که در اذهان مردم بابل از خودشان بوجود آوردند می توانند با سابقه مناسب مدیریتی خود در سمت شهرداری و معاونت فرمانداری بابل، بابل را به شهرستانی در خور بابلیان برساند. به جرات میشه گفت ایشان یکی از محبوب ترین ( اگه نگیم محبوبترین ) مدیر بابل می باشند که همین امر موجب ناراحتی جریان خاصی از شهر که خیلی ها می داند که بشت آن چه کسی می باشد قرار بگیرند.
نا شناس 5 دي 1392
من و مهندس ملایی در عملیات خیبر در جزیره مجنون در سال 1363 همرزم بودیم. جزیره مجنون در نزدیکی شهر قرنه در عراق واقع شده است. رشادت های ایشان زبان زد تیب ما بوده باور کنید با شنیدن بعضی مطالب چنان ناراحت می شوم که نمی دانم به کجا داریم می ریم. بزرگترین دقدقه امام این بود که انقلاب به دست نا اهلان نرسد. امیدواریم مهندس با همان روحیه ی بسیجی به آبادانی شهر برسند. ما خانواده جانبازان و شهدا حامی شماییم.
نا شناس 5 دي 1392
انتخاب هوشمندانه ای بود. من که چند برخورد با ایشان داشتم بسیار مردم مدار و مدیر مهندس مولایی را دیدم. مهندس از نوابغ علمی کشور نیز می باشد. ایشان در دانشگاه علم و صنعت درس خوندن جایی که عکس گرفتن جلوی سردر این دانشگاه افتخاری می باشد.
نا شناس 5 دي 1392
در جواب اون دوستمون بگویم مهندس مولایی توانایی بالایی در سخنرانی دارند و یکی از ویژگی های مثبت مهندس می باشد. مهندس همواره هر گونه اتهام نسبت به جریان فتنه و انحرافی را رد نموده است که همین موضوع باعث شد نماینده سابق بابل که نزدیک به گروه انحرافی بود و رد صلاحیت شد از انتصاب مهندس در دوره ی قبلی شورا جلو گیری نمود. همچنین موج جدید تخریب ها علیه مهندس به گفته تمامی صاحب نظران از جانب اوست.
نا شناس 5 دي 1392
"آقا یا خانم عزیز ی که کامنت گذاشتی داشتی بیلان کاری میدادی برای آقای مولائی ظاهرا نمیدونی فرمانداری با شهرداری چقد فرق داره اینا از وظیفه ذاتی یه شهردار که باید انجام بده و آقای مولائی تو زمان تصدیش داد اما کار سیاسی با این کارا زمین تا آسمان فرق داره آیا ایشون قدرت بیان خوب مانند مهدوی داره؟ آیا ایشون تو حوزه سیاسی و امنیتی تجربه و سابقه داره؟ آیا همچین رزومه ای که ایشون داره به درد همچین شهری میخوره؟ چه پاسخی واسه معترضینش فردا داره اگه راجب فتنه 88 بپرسن؟ چه پاسخی داره راجب ....؟ آیا حزب اللهی هست؟ آیا علمای دارلمومنین قبولش دارن؟حاج آقا فاضل حاج آقا توکل حاج آقا حسن روحانی و ....؟"
دوست عزیز اگه تحصیل تو یکی از بهترین دانشگاه های ایران و شهردار بودن در دوره های مختلف و در شهر های مختلف و همچنین معاون فرمانداری و رئیس برنامه ریزی بودن سابقه خوب محسوب نمیشه میشه بگی سابقه خوب برای سمت فرمانداری چیه؟ شما اگه سابقه فرماندار های گذشته بابل رو می دونید به همون بگید تا بدونیم.
شهرام 5 دي 1392
آقای استاندار واقعا تدبیرت بدرد ... میخورد شما با 1600000 رای شهرستان بابل و احساس طرفداران روحانی داری بازی میکنی پشیمانیم از دادن رای به روحانی و تاسف میخوریم از استاندار بودن شما ای کاش جلیلی و قالیباف یا رضایی رئیس جمهور می شدند ما کمتر زجر میکشیدیم به کجا چنین شتابان همه تیمهای قالیباف و ولایتی و جلیلی پست گرفتند غیر از طرفداران روحانی از تبلیغات کردن در ستاد روحانی پشیمانم واز مردم شهرستان یابل بدلیل تبلیغات آقای روحانی ... معذرت میخواهم
نا شناس 5 دي 1392
"خدا به دادش برسه نمیدونه بچه های انصارحزب الله چه آشی واسش پختن"
من کارمند هلال احمر بابل هستم و اداره ی ما روبروی فرمانداری هست. تعداد معترضان از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نمی کنه. چه آش خوشمزه ای برای مهندس پختید. مهندس با این تهدید ها مظلوم و در نتیجه محبوب تر شد. در پایان به استاندار مازندران برای انتخاب مهندس ملایی تبریک می گویم.
نا شناس 5 دي 1392
میخواهم بگم آنهایی که قانون شکنی میکنند و تجمع غیر قانونی میکنند باید برخورد شود . از استاندار عزیز هم متشکریم از انتخاب شایسته مهندس مولایی
بندپیی 4 دي 1392
ان شا ئالله معاون فرماندار بابل آقای کبود هم زود بروند. الهی شکر
حامد 5 دي 1392
با سلام انتصاب آقای مهندس ملائی به عنوان فرماندار بابل به حق دولت تدبیر و امید به رای مردم شریف احترام قائل شد و این انتصاب با کارنامه و سابقه کاری آقای ملائی انشاء الله بار دیگر امید را به مردم شریف بابل هدیه کند البته سوابق قبلی ایشان که بعنوان شهردار در شهرهای مریوان و قروه کردستان و بابل همچنیین معاون فرمانداری قروه و مسئول دوائر مختلف فرمانداری بابل الحق خوش درخشیدند اینبار هم اطمینان دارم چنین خواهد شد . ضمنا آقا یا خانم محترمی که کامنت گذاشتی در جریان باش حاج آقا روحانی در مراسم معارفه حضور داشته و سخرانی هم ایراد فرمودند . لطفا منصفانه قضاوت و عمل کنیم .


نا شناس 5 دي 1392
شرایط امروز جامعه فرد توانمندی چون مهندس ملایی رو میطلبد که آشنا و مسلط به مسائل شهرستان باشد و سایر ویژگیهایی که دوستان در کامنتهای بالا فرمودن شرط لازمه اما کافی نیست.مدیری که اهلیت در نظام نداشته باشد،مگر میشود از فیلتر دستگاههای نظارتی عبور کند؟اما بحث فتنه 88،دوستان باید واقف باشند که بقول شعر معروف"گنه کرد در بلخ آهنگری به سیستان زدن گردن مسگری"چرا باید جور تعداد معدودی نافرمان از امر ولی فقیه و طراحان فتنه را افراد پایین دستی در سلسله مراتب اداری و اجتماعی همچون مهندس ملایی و امثالهم پاسخ بدهند؟مگر هزاران مثل مهندس ملایی چه نقشی در این غائله داشتند که امروز ابزار دست رقیبان سیاسی گشته و به این طریق یاران انقلاب را از صحنه بدر میکنن؟مگر نظام و جامعه جمهوری اسلامی فقط متعلق به یک حزب و جناح خاص هست و همیشه اینها باید حاکم و سکاندار باشند و دیگران فرمانبر آنان و اگر خواستند عرصه را بدست بگیرند براحتی انگ فتنه گر و ضد ولایت و ....بزنیم و از صحنه بدر کنیم؟جامعه ای که در آن رقابت نباشد،تک صدایی حاکم باشد ،تضارب آراء و اندیشه نباشد ،آن جامعه رو به سکون و رکود میرود.حالا که در این رقابت مردم به گفتمان تدبیر و امید رای دادن و دولت قانونی روکار اومد حق این دولت است تا ارکانش را مستقر و به مردم پاسخگو باشد.بنابراین باید بقول خاتمی به قاعده بازی تن داد و منطقی بود. مردم این انگها و تهمتها و وصله ها رو نمی پذیرند.
ایمان 5 دي 1392
آقای مهندس مولایی یک چهره موفق اجرایی است و اصلاً سیاسبی نبوده ونیست. انصارحزب الله بابل هم چون بیکارند وکاروکاسبی ندارندبرای سرگرمی جلوی فرمانداری جمع شدندو زنده باد ومرده باد می گویند.همین ها بودند که دردوره اصلاحات، هنگام انتصاب آقای بهمن نوری که جانباز قطع پابوده ، جلوی فرمانداری تجمع کرده بودند اما پس ازیکی دوساعت شعاردادن، دم شون جمع کردند ورفتندو انصارحزب الله درهمه شهرها کف
علی 5 دي 1392
تبریک میگم به یونسی و استاندار
اقای استاندار اگه واقعا میخواهی در استان مفید باشی. سریعا فرمانداران را تعویض کن بعد نوبت مدیر کل ها هست در هر صورت برخی قدرت طلبان واکنش نشان میدهند اما اصولگرایان سنتی و منطقی میدانند دولت عوض شده پس باید تغیرات صورت بگیرد.پس لطفا اگه میخواهید نقش شما مثبت باشه و اصلاح طلبان میانه و اعتدالگرایان پشت شما باشن سریعا تموم کنید تغیرات را و به کار بچسبید.
مجید 5 دي 1392
ضمن عرض تبریک به مدیری که فرمانداری بابل به ان نبازمند بود امید واریم مانند اسلاف خود نباشید به تمام بخشهای شهرستان بابل به یک اندازه توجه داشته باشید . ارزوی موفقیت داریم از صمیم قلب
نا شناس 5 دي 1392
اقی مولایی پشتوانه شما مردم زحمتکش بابل خواهند بود اگر.........
نا شناس 5 دي 1392
خواهشاً به استانداربگوئید هرچه سریعترتکلیف فرمانداررامسرراروشن کند که تمام کارهای مدیران وفرمانداری خوابیده است.
مصطفي اسماعيل زاده 5 دي 1392
جناب آقای رجب مولايي رئيسي سرپرست محترم فرمانداری شهرستان بابل در نظام جمهوری اسلامی ایران که بر اساس حکومت امیرمومنان (ع) بنا شده هیچ اصلی مهمتر از خدمت رسانی به مردم در حوزه مسئولیت و مسئولیت پذیری وجود ندارد. مهمترین اصل و محور برای مسئولیت پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمتگزاری بی منت و صادقانه و نوکری برای مردم با هدف جلب رضایت خداوند است. همیشه به دنبال این باید باشیم که از اختیاراتی که داریم برای خدمت به مردم و تامین رفاه، آسایش، آرامش ، و امنیت مردم استفاده کنیم. ضمن تشكر از خدمات شايسته بزرگ مرد با انديشه بابل سردار حاج محمد مهدوي كه در مدت خدمت فرماندهي سپاه قائمشهر زحمات بزرگي به بسيج وبسيجيان شهرستان سيمرغ نموده اند خالصانه ترين تقدير وتجليل وتبجيل را داريم.
سرباز کوچک نظام و دولت 5 دي 1392
وهابی , قادری , گنجی , مولایی .و...
انتخاب فرمانداران به جز یک مورد بجا بود البته یکی دو تا از اصولگراهای معتدل باشن خوبه به شرطی که تغیر رویه بدهند و معاون و بخشداران و مسولین حراست و مالی و دفتر فرماندار را عوض کنند و از نیروهایی در فرمانداریها استفاده کنند که لا اقل سیاست های دولت روحانی را قبول داشته باشند.
اقای یونسی بعد از چند ماه انتخاب شما طرفداران روحانی در فرمانداری ها تقیه سیاسی را در پیش گرفتند پس خواهشا سرعت عمل و دقت عمل خودتان را افزایش دهید . هنوز تکلیف مدیران ستادی استانداری در واحدهای عمرانی و مالی پشتیبانی مشخص نشده هنوز مدیران کل ادارات دیگر تعویض نشدند .مدیران اموزش و پرورش . جهاد کشاورزی و راه و شهر سازی و اقتصاد و .... در پیشبرد اهداف دولت باید مدیران کل فوق تابع سیاست های دولت باشن . مگه میشه فردی که تا دیروز . قبل از انتخابات. روحانی و اصلاح طلبان را .. ........ الان در راس ادارات استان و سیاسی استان و شهرستان باشند. فی امان ا...
دوستدار و سرباز نظام و سرباز دولت اعتدال
نا شناس 6 دي 1392
استاندار عزيز مي ماند وبا تمام قدرت به كار خودش ادامه مي دهد از كسي هم ابايي ندارد اقايان كه منافع اشان در خطر افتاد بس كنيد تغير وتحول حق استاندار است به مردمي كه راي دادند به دكتر روحاني احترام مي گذرد اميدوارم كه همين زودي فرماندار شهر ساري هم عوض شود دل مردم ساري هم شاد شود مردم ساري هم منتظر هستند اين روزها همه جاه صبحت فرماندار جرا عوض نمي شود ميگويند به اميد انروز فرماندار افراطي ساري عوض شود مردم خوب ساري
على 6 دي 1392
اين استاندار ديگه داره واقعا بى تدبير بودنشو ثابت ميكنه... اون از فرماندار آمل كه اشكه همه رو در آورد با انتخابش اينم از بابل....!!!!!!
کبریا 7 دي 1392
برای برادر مهندس ملایی عزیز آرزوی توفیق داریم امیدوارم این انتخاب کارشناسانه در تمامی بخشها وحوزه ها صورت بگیره.
بابلکنار 7 دي 1392
امیدوارم نام خیابان گنج افروز که منتهی به بخش بابلکنار (بهشت ایران زمین) ختم میشه خیابان بابلکنار بشه.
فقط بابل 7 دي 1392
خداقوت بسیجی،خوش آمدی رییسی
نا شناس 7 دي 1392
این بارهم دکتر نیاز آذری کارخودشو کرد.
علی 7 دي 1392
با سلام مبارک باشد
زمان 7 دي 1392
درود بر سردار مهندس ملائی اولین بسیجی واقعی جبهه های غرب و جنوب بسیجی که در آن زمان وقتی اسم کردستان برده میشد خیلی ها تن شان به لرزه در می آمد ولی ایشان به عنوان بسیجی در آن زمان در جبهه های کردستان حضور داشتند آقایان که مدعی هستند در آن مقطع کجا بودند اصلا چند سال شان بود چرا بعضی افراد انگشت شماره بی انصافی می کنند و همیشه در قالب گروه خاص دنبال حرف و حدیث پوچ و واهی هستند آقای مهندس ملائی همیشه به اطرافیان سفارش می کردند که مراقب خط قرمزها باشند و اطاعت محض از ولی فقیه را در اولویت کارها داشته باشند و به آن عمل نمایند . آقای مهدوی فرمانده بنده بودند خدا خیرش دهد ولی قرار نیست تا ابد در این سمت بماند . من مهندس ملائی را یک اصول گرا اصلاح طلب میدانم و سیاستهایش دقیقا با دولت تدبیر و امید هم سو میباشد و زحمت زیادی هم برای موفقیعت این دولت در انتخابات کشیدند . این انتصاب را اولا به مردم شریف و ولائی بابل و در ثانی خدمت این فرمانده بسیجی و پر تلاش که خدمات بیست و شش ساله مدیریتی که در کردستان و بابل همراه موفقعیت نیز داشتند تبریک عرض می کنم انشااله موفق باشند
برادر 7 دي 1392
پس تکلیف بابلکنار چی میشه.
نا شناس 7 دي 1392
انتخاب شايسته جناب آقاي مهندس ملايي از مديران موفق را بعنوان فرماندار شهرستان بابل به مردم شريف بابل تبريك مي گويم. دست مريزاد جناب استاندار
نا شناس 7 دي 1392
انتخاب بجا و شايسته جناب آقاي مهندس ملايي بعنوان فرماندار بابل برگ زريني در كارنامه استاندار عزيز جناب آْقاي فلاح خواهد بود.
نا شناس 7 دي 1392
ای کاش بهمن نوری فرماندار دوره آقای خاتمی را می آوردند
نا شناس 7 دي 1392
با تشکر از استاندار
نا شناس 7 دي 1392
پس كي نوبت تغيير مديران ستادي باقيمانده دولت قبلي از ستاد استانداري هستيم ، آقاي دكتر فلاح شما در راستاي آرمانهاي دولت تدبير بايد اين اميد را به مردم بازگردانيد
نا شناس 7 دي 1392
آقا بی خیال مگه تو استانداری مدیرکل هایی که انتخاب شدن کیا هستند آقا ادعا می کنه از بدنه وزارت کشور فرماندار انتخاب می کنه آننوقت مدیرکل هارو از اموزش وبرورش میگیره واقعا که در دولت تدبیر و امید خبری از تدبیر و امید نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 7 دي 1392
آقای استاندار لطفا این دفعه مشاورین بانوان رو در فرمانداریها را مثل مدیرکل اموربانوان در استانداری انتخاب نکنید چون او به شدت با بانوان خلاق و صاحب اندیشه مخالف است و آمده است فقط خودی نشان دهد
نا شناس 7 دي 1392
به مهندس مولایی عزیز تبریک میگم.انشااله افراد متحجر را به عنوان معاونین خودت انتخاب نکنی.مستقل عمل کن وبایاران دولت تدبیر وامید همگام وهم عقیده باش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.