.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشروح جلسه علنی دیروز شورای شهر ساری؛
در انتخاب مدیران استان، نمایندگان ساری حرفی برای گفتن ندارند
شمال نیوز- عضو شورای شهر ساری با اشاره به جدا شدن شهرستان میاندرود از شهر ساری و مشکلاتی که از بابت این جدا سازی در حال حاضر گریبانگیر شهرستان ساری است، گفت: جدا سازی میاندرود از ساری به دلیل مسائل سیاسی بود.

شمال نیوز - سیده سعیده فلاح: عضو شورای شهر ساری با اشاره به جدا شدن شهرستان میاندرود از شهر ساری و مشکلاتی که از بابت این جدا سازی در حال حاضر گریبانگیر شهرستان ساری است، گفت: جدا سازی میاندرود از ساری به دلیل مسائل سیاسی بود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، جلسه علنی شورای شهر ساری شامگاه یکشنبه 6 بهمن 92 بصورت جلسه مشترک با اعضای شورای شهرستان ساری و در حضور جمع زیادی از خبرنگاران برگزار شد.

این جلسه که علیرغم حضور اعضای شورای شهرستان  و باوجود گفتنی های بسیار از سوی هریک از اعضا مطابق معمول هرهفته، 2 ساعت به طول انجامید به گونه ای که برخی از اعضا فرصتی برای صحبت کردن پیدا نکردند. که موجب نارضایتی یکی از نمایندگان شد.

 رییس شورای اسلامی شهرستان ساری، در آغاز جلسه، هدف از برگزاری جلسه مشترک اعضای شورای شهر و شهرستان ساری را انجام اقدامات مطلوب برای ساری بیان کرد.

محمد هادیان وحدت بین شورای شهر و شهرستان را از عوامل مهم عنوان کرد و افزود: وحدت میان اعضا موجب خدمات رسانی بهتر به شهروندان می شود.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد شورای شهرستان گفت: ساری بعنوان مرکز استان در توزیع منابع اعتباراتی، هم تراز با شهرستان های کوچک اقدام می شود که از مسئولین  استانی انتظار داریم تا آنچه که حق مردم ساری است مطالباتشان را حل کنند.

هادیان با اشاره به محدوديت هاي مالي شوراي شهرستان تصريح كرد: متاسفانه تا كنون هيچگونه كمك مالي به شوراي شهرستان نشد در صورتي كه بدون منابع مالي هيچ كاري نمي توان كرد.

وی در ادامه گفت: براي احقاق حق مردم از هيچ كس واهمه اي نداريم اما جايگاه نيرو و منابع مالي شورا بايد مشخص باشد تا بتوان كاري از پيش برد.

وي گفت: ما از مسئولان در جلسات خود دعوت مي كنيم و پيگير وظيفه نظارتي خود هستيم.


نماينده شوراي شهر در شوراي شهرستان ساري در این جلسه اظهار داشت: همه مي دانند ساري از كم توجهي مسئولان رنج مي برد.

کوروش یوسفی گفت: کسی که نماینده استان است مطمئنا برای شهرستان ساری می تواند در حوزه های مختلف می تواند نقش خود را ایفا کند.

وی با بیان اینکه شهرستان ساری بعنوان مرکز استان نقش سرویس دهی به تمام استان را دارد افزود: به تناسب به زبان تمام افراد رسمی و غیررسمی شهر دارد از کم توجهی رنج می برد.

یوسفی در پایان سخنانش اشاره کرد: باید این باور را در مسئولین اجرایی استانی و شهرستانی ایجاد کنیم که شورای شهر و شهرستان قطعا یک معین خوبی برای دستگاه های اجرایی خواهیم بود.

 عضو شورای شهر ساری با اشاره به جدا شدن شهرستان میاندرود از شهر ساری و مشکلاتی که از بابت این جدا سازی در حال حاضر گریبانگیر شهرستان ساری است، گفت: جدا سازی میاندرود از ساری به دلیل مسائل سیاسی بود.

علیجان شمشیربند با اشاره به وجود افراد متعهد و متخصص در جلسات شورا گفت: جایگاه این افراد در شورای شهرستان چیست و در کجا بکارگیری می شوند.

وی افزود: بهتر است بجای آنکه از کمبودها و بودجه نداشتن ها گلایه کنیم، جایگاه افراد متخصص را در وشوراها پیدا کنیم.

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر ساري با بیان مصوبه اخبر مجلس مبنی بر افزایش تعداد نمایندگان در دور جدید مجلس گفت: همه کسانی که دلشان برای مرکز استان می تپد باید تلاش کنند تا مرکز استان نیز از این سهم برخوردار شود.
باید از این فرصت استفاده شود.

شمشیربند در ادامه تاکید کرد: باید تلاش شود تا جایگاه ساری در مجمع نمایندگان مازندران احصاء شود.

وی اضافه کرد: در انتخاب مدیران استان مازندران نمایندگان ساری حرفی برای گفتن ندارند.

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه ما نماینده 500 هزار نفر مردم هستیم افزود: اگر نماینده بیشتری داشته باشیم، چانه زنی ما در مجلس بیشتر خواهد بود.

شمشیربند ادامه داد: ساری با 3 نماینده می تواند حرف اول را در مجلس داشته باشد.

عضو شورای شهر ساری پیشنهاد داد: نباید جلسات مشترک شورای شهر و شهرستان همانند جلسات عادی  شورای شهر، دو ساعته برگزار شود.

وی همچنین با بیان  اینکه نباید جلسات شورای شهر و شهرستان دو ساعته برگزار شود پیشنهاد داد: جلسات جداگانه و خارج از روزهای عادی جلسات بصورت کارشناسانه برگزار شود.

شمشیربند افزود: کارشناس شورای شهر و شهرستان طرح های مشترکی را برای شهرستان وشهر در راستای قانون مشخص کنند.

دیگر عضو شورای شهر ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه این جلسات کاربردی نیست، گفت: صرفا برای رفع تکلیف جلسه برگزار می کنیم.

وی افزود: باید دستورکارهای مشخص تری داشته باشیم.

علی اکبر ذلیکانی بر خلاف شهرستان های دیگر استان، شورای شهرستان ساری امکان نظارت بر شورای شهر را ندارد عنوان داشت: ارتباطات ما اگر در حوزه کارشناسی قرار گیرد می توانیم به هم کمک کنیم.

وی تصریح کرد: شوراي شهر به مشكلات و محدوديت هاي مالي شوراي شهرستان واقف است و اگر بتواند كمك مي كند و درعين حال انتظاراتي از شوراي شهرستان دارد مبني بر اين كه وظيفه نظارتي خود را بخوبي ايفا كند .

ذليكاني خاطرنشان كرد: شوراي شهرستان يك شوراي فرا دستي براي شوراي شهر است و بايد بخشي از مشكلات شهر را پيگيري كند از جمله مشكل آبرساني شهر را كه از سالها پيش شروع شده و تا ۱۰ سال ديگر هم به نتيجه نمي رسد در حالي كه مثلاً در شهر قم اين پروژه با صرف يك هزار ميليارد ظرف كم تر از دو سال اجرا شد.

وي بیان کرد: اگر در ساري اين كار انجام نشده مشكل از ماست كه بايد مجدانه پيگير مسايل باشيم.

عضو شوراي شهر ساري گفت: شوراي شهرستان هم رده ي فرمانداري است و بايد از فرمانداري توضيح بخواهد و بايد اين كار را در مورد مشكل آب و مشكل زباله انجام دهد.

وي يادآور شد:ساري براي حمل زباله سالانه ۱۲ ميليارد هزينه مي كند آنهم جهت دفع غير بهداشتي چون حمل  زباله به چهاردانگه اين منطقه را دچار آسيب هاي زيست محيطي كرده است.

ذليكاني ضمن بیان هم پوشانی اعضای شوراها خواستار شد: از ظرفیت های شورای شهر در شورای شهرستان استفاده شود.

هر روز کمر به تخریب آثار باستانی شهر بسته ایم

رئيس كميسيون طرح و برنامه شوراي شهر مركز استان اظهار داشت: ساری با داشتن پتانسیل های بسیار خوب اما در جایگاه اصلی خود بعنوان مرکز استان قرار ندارد.
سيد محمد جعفري افزود: بودجه مهمترین رکن آبادی توسعه شهر و شهرستان است.
وی تصریح کرد: با توجه به پیوستگی شهر و روستاهای شهرستان، لازم است تا کارگروهی متشکل از اعضای شورای شهر و شهرستان برای احصا تمامی زیرساخت ها و پتانسیل های جذب گردشگری تشکیل شود.
جعفري تاریخی بودن شهر را یکی از پتانسیل های گردشگری عنوان کرد و گفت: در سطح شهر آثار باارزش باستانی داریم که هر روز کمر به تخریب آنها بسته ایم و آنها را تبدیل به فروشگاه و پاساژ می کنیم.
وی با بیان اینکه این سرمایه ها تکرار نمی شوند، گفت: نظر همه مسئولین و رسانه ها را به این سمت جذب می کنم و تا از این سرمایه ها دفاع کنیم.
سخنگوي شوراي شهر ساري خاطرنشان ساخت: باید از این سرمایه ها به طور بهینه استفاده کنیم تا با این زیرساخت ها و پتانسیل ها بتوانیم حذب توریست کنیم و به سمت آبادی شهر حرکت کنیم.

حریم شهری یکی از مشکلات شورای شهر ساری

به گزارش شمال نیوز، سعید نجاریان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت پیشکوت ورزشی نویس استان، مرحوم اسفندیار زرکوب گفت: ما تا وقتی که خودمان را بعنوان شهرستان ساری به رسمیت نشناسیم و تمامیت خود را قبول نداشته باشیم هیچ کاری نمی توانیم برای پیشرفت اش انجام دهیم.
وی با بیان اینکه خیلی از مشکلات به همین مسئله برمی گردد تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که شورای شهر ساری با آن مواجه است بحث حریم شهری ساری است که بخشی از آن به بخشداری ها برمی گردد.
رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري تکه تکه شدن شهر را از جمله این موارد دانست و گفت: با جداسازی ها در جهت پیشرفت در عمل به مشکلات برمیخوریم.
وی افزود: خدمات بسیاری از مناطق ساری را شهرداری می دهد در حالی که عوارض ها و مجوز های آن به بخشداری ها مربوط می شود.
نجاریان اظهار داشت: ساری خدمات در سطح استانی و کشوری می دهد ولی اعتبارات آن اعتبار بسیار ناچیزی است.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که برای شهر خود ارزش قائل نیستیم به هیچ جایی نمی رسیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 7 بهمن 1392
ماشالله همه چقدر دلسوزن.همشون خواستار اضافه شدن يك نماينده به ساري هستند.واقعا كه شما چقدر دلتون براي شهر ميسوزه
نا شناس 7 بهمن 1392
اگه سفری به استانهای دیگه داشته باشیم خودمون از خودمون خجالت می کشیم. شاید لیاقت اینهمه منابع طبیعی (دریایی، جنگل، توریستی، تنوع آب وهوایی ، نزدیکی به پایتخت و ...) را که میتواند عمده ترین نقش را جهت پیشرفت و بهترشدن را داشته باشد نداریم. اینها باید نصیب استانهای دیگه میشد تا ما یاد میگرفتم چگونه میتوان یک استان و یا شهر را ساخت.
نا شناس 7 بهمن 1392
شما که همش کاسه نشده است، نمی شود، ساری ندارد دست گرفتید. ول کنید تو رو به خدا .مردم شب عید به نون شب محتاجند شما هی می گید بکنید بکنید. نشد نشد.من نمیدونم این حرفا را به کی می گید. مگر شما مسول نیستید؟!!
نا شناس 7 بهمن 1392
حتماً از روي دلسوزي همهاي شوراي شهر ساري در انتخابات آينده مجلس شركت مي كنند . خدارو شكر چقدر دلسوز داريم ما !
نا شناس 7 بهمن 1392
آقاي زليكاني كوتاه بيا ......
نا شناس 7 بهمن 1392
آقای محترم نمایندگان ما آقای نیاز و آقای ناصحی و آقای شجاعی و آقای مقیمی هر کدام به اندازه یک وزیر و بالاتر ظرفیت دارند چرا اینطور می فرمائید؟
شما که در شهرتان یکی از بهتریین مدیران کشور را شهردار کردید من خودم شمالی هستم و در تهران در یکی از وزارتخانه های این کشور هستم آقای قاسم زاده و آقای نریمان و آقای نیاز دانشگاه آزاد و آقای یوسف نژاد و آقای محسنی و آقای حسینی و آقای شیخ الاسلامی و آقای یوسفیان و شاید صدها مدیر توانمند ملی داریم فقط این را می طلبد که مازندران را به یک رنگ ببینیم ساری و بابل و نمی دونم قائمشهر و بهشهر و .... نکنید همین شیر مردان لشگر 25 کربلا از این حطه بودند که رشادتها کردند بیائید مازندران را بصورت یک و تنها یک کلانشهر ببینیم شاید دارد یک مصلحت اندیشی در استان می شود ولی اگر شماها هم این طوری نفرمائید پیشنهاد می کنم از این به بعد بگوئیم مازندران کلانشهری است به مرکزیت قلب همه مازندرانی ها ترا به خدا همه مازندرانی ها را عزیز بدارید
خوبست یاد همه سرداران هشت سال دفاع مقدس را هم گرامی بداریم
آسمان 7 بهمن 1392
آقاي شمشيربند، اگر براساس جمعيت و وسعت هم باشد آن يك كرسي نمايندگي مجلس به آمل سومين شهر استان از لحاظ جمعيت و اولين شهر صنعتي استان تعلق مي گيرد . آقاي شمشير بند اگر به ساري 4 نماينده ديگر هم اضافه گردد وضعيت ساري تغييري نخواهد كرد.
نا شناس 7 بهمن 1392
همشهریان عزیز ساروی ، رسانه های محترم
با احترام ، همانطور که در سخنرانی انتخاباتی بعنوان کاندیدای شورای شهر ساری در محل مناظره کاندیداهادر خیابان انقلاب عرض نمودم و با توجه به اینکه تنها کاندیدایی که تجربه خدمت در اموراداری و مالی مجلس شورای اسلامی را داشتم ، اگر شهرداری ساری بخواهد هزینه های هنگفت عمرانی ساری را از مردم در قالب عوارض ، تراکم ، پارکینک ، پروانه ساختمانی ، ماده 100 و ... براساس نرخ تورم و هزینه های بالای پیمانکاران محاسبه و اخذ کند ، مشکل اقتصادی مردم ساری با توجه به واردات محصولات کشاورزی خارجی و افت قیمت محصولات کشاورزی و باغی داخلی و ضرر و زیان کشاورزان که پشتوانه اصلی رونق بازار اقتصادی شهر ساری هستند و همچنین کسری بودجه و بدهکاری به پیمانکاران شهرداری بیشتر خواهد شد . اینجانب آمادگی خویش را بعنوان مشاور پارلمانی شهردار محترم و شورای شهر ساری برای اخذ بودجه ها و پروژه های ملی از طریق مجلس و وزارتخانه ها و سازمانهای بین المللی و ایجاد ظرفیتهای جدید سرمایه گذاری برای تولید ثروت و خودکفایی اقتصادی شهرداری بدون نیاز مبرم به درآمدهای عوارض و جریمه و ...با توجه به اینکه شهر ما ساری بعنوان مرکز استان خدمات استانی و ملی به هم استانیها و مسافران سراسر کشور ارائه می دهد ، اعلام میدارم .جعفر قربان پور کارشناس ارشد سابق امور اداری و مالی مجلس شورای اسلامی ، مسئول شوراها و نماینده اموربین الملل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
با تشکر از مدیریت محترم سایت
نا شناس 7 بهمن 1392
اموال بيت المال را از همان اول بين خودتان با دعوا و سياسي كاري تقسيم كردين حالا بر مركب شهر ساري سوار شويد و بتازيد بتازيد بتازيد................
استاندار حق داره كه به ما سارويها پست نميده چرا بخاطر اينكه اگر به يك ساروي پست بده هر روز يكي براي زيرآب زدن وقتش را خواهد گرفت.ما سارويها بايد جنس خودمان را عوض كنيم.
يك شهروند ساروي
ساروی 7 بهمن 1392
.....این جماعت به فکر آینده سیاسی خودشان هستن تا آباد کردن شهر ساری . راستی از آقای ....چه خبر؟ ایشون دیگه خبری ازش نیست؟ شده دوران یک سری افراد جدید که اظهار فضل کنن، وساری همان ساری 30سال پیش بمونه . خدا وکیلی برای آخرت جواب دارن ؟
نا شناس 7 بهمن 1392
مگر نماينده ساير شهرها سهمي دارند .نماينده ساير شهرها توي دولت قبل هم سهمي در مديران استاني نداشته و ندارند گويا نماينده هاي ساري و .....در ساير ادوار سهم داشتند و حالا در دولت جديد خواهان استمرار اين حق هستند
هموطن 7 بهمن 1392
باید به مازندران اندیشید
حسین 7 بهمن 1392
دوست عزیزی که میگید امل باید سه نماینده داشته باشه منه ساروی هم میگم امل 5تا نماینده داشته باشه اول یه توضیح راجب نماینده ها بدم که تعداد نماینده به وسعت و صنعتی بودن نیست بلکه ب جمعیت شهرستان یا حوزه انتخابی بستگی داره مثلا قائمشهر و جویبار و سوادکوه نماینده هاشون یکی هستند! ساری و میاندورود هم یکی هستند اگر اینو کنار هم بذاریم ساری اول میشه! مشکل مازندران اینه یکی از کوچکترین استا های کشوره ولی 3 فرمانداری ویژه داره!یک تصمیم سیاسی و صددرصد غلط! حالا نمونه کوچکش هم جداشدن سورک از ساری بوده اون زمان میگفتند بابل آمل هم جدا میشوند چند شهرستان میشند بهرحال نشد! و اینکه دیدید مشکل کمبود آب داریم حرف درستی بوده مثلا همین سدلار که در مازندرانه ولی هر روز در شبکه های رسمی مدیران تهرانی کنارش وا میستند قله دماوند هم کنارشون هست زیر نویس میشه آقای فلانی مدیر کل مثلا منابع طبیعی تهران! خط زیرش هم نوشته سد لار -تهران یا قله دماوند تهران! اگه نماینده های بعرضه داشته باشیم هم پدرشونو درمیارند هم میتونن آبی که حق مازندرانه تهرانی در حال هدر دادنش هستن رو گرونتر کنن تا با پولش که به ما میرسه لوله کشی شهری رو سروسامان داد تصفیه خانه ها راه بیوفتن ولی مال این حرفا نیستن اینارو گفتم دیگه داره بحث انتخابات راه میوفته از الان تمام شهرهای مازندران پدرمادر پیدا میکنه میگی نه فقط کافیه روزانه به سایت شمال نیوز سر بزنی مسئولین چقدر دلسوز میشن فکر کنم خبرهاشو رمدانی بذاره
نا شناس 7 بهمن 1392
شما ساروی ها هیچ وقت پیشرفت نمی کنید همین الآن دو تا نمایندتون با هم مچ نیستند چطور توقع دارید سطح بالای مدیریت به شما اعتماد کند حق را بخواهید شجاعی قوی هست ولی شما نه اینکه حمایتش نمی کنید بلکه زیرآبش رو هم می زنید اگر می بینید ما در بابل پیشرفت می کنیم (البته ما انتظازات بیشتری داریم)در سایه یکدلی ماست
بابل حقش مرکز استان است الآن با جدا شدن میاندرود ساری کوچکتر از بابل هم شده است
نا شناس 7 بهمن 1392
اقای زلیکانی طرحی که در بلوار داراب ریختی و بریدگی ابتدای پیوندی را بستی تا مانع دور زدن به ان طرف ریل راه بند شود بسیار اسف انگیز است و باعث مشکلات زیادی برای ما شهروندان شد. لطفا تجدید نظر کنید...
نا شناس 6 بهمن 1392
تا شهر صنعتی نکا و منطقه صنعتی بهشهر و امیر آباد با صنایع مادر و سنگین و مواد آلی و شیمیایی وجود دارد آمل که صنعتش در حوزه مواد غذایی است نمیتواند ادعای صنعتی بودن بکند و همه هم میدانیم سازمان صنعت و معدن را آملی ها گرفتند و تمام صنایع غذایی به سمت شهر خودشان سوق دادند و حالا پزش را برای شهرهای دیگر میدهد وامان از حق و ناحق.
نا شناس 6 بهمن 1392
حاج سعید نجاریان در قلب ما ساروی ها جای دارد
تنها نماینده ساروی ها در شورا فقط حاج سعید نجاریان است
نا شناس 6 بهمن 1392
تا حجازي شهردار نباشد اوضاع همين است كه هست
شهر يك بزرگتر مي خواهد.
البته با اجازه شمال نيوز...!
نا شناس 6 بهمن 1392
ساعت كار شهرداري 6/30 كه سهل است اگر 4 صبح هم بشود و مديريت بلد نباشند ، هيچ كاري به جلو نمي رود.
نا شناس 6 بهمن 1392
چی.............................................
حجازی
واقعا راست می گی؟
شما حتما مزاح می فرمائید
نا شناس 6 بهمن 1392
به قول دوستمون آيا واقعا در دوره مهندس حجازي اين داستان ها و دردسرها براي شهر وجود داشت؟
اون بنده خدا كه رفت ولي انصاف نبود اين برخوردها...
نا شناس 6 بهمن 1392
اين چه شوراييه كه شهردار اونا رو آدم حساب نميكنه و بجاي خودش، نماينده شو ميفرسته!!!!!!!!!!!!! تورو خدا نگاه كنيد! واقعا اين شوراست يا .....
نا شناس 6 بهمن 1392
ميگن كلي پروژه عمراني براي انتخابات مجلس آماده كردن...
خدايا كاش ماهر سال چندتا انتخابات داشتيم و آقاي عبوري برامون كار مي كرد
نا شناس 6 بهمن 1392
بابل یا بارفروش ده بعلت مسائل فرهنگی هیجوقت نمیتواند مرکز شود.همین جمعیت زیاد در شهر به این کوچکی نشان دهنده سطح فرهنگی این شهر میباشد.
نا شناس 6 بهمن 1392
باسلام واحترام، مرحوم کردان امید مازندران(ساری) کجایی که یادت بخیر، جای خالی ات هر روز بیشتر داره احساس میشه ، روحش شاد و یادش گرامی
نا شناس 7 بهمن 1392
از تلاش های عزیزان شورا بخصوص سردار شمشیربند تشکر به میکنیم و انتظار داریم نسبت به حضور در محلات مختلف شهر جهت ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات و آشنا شدن با مشکلات شهروندان اقدام نمایند /اهالی امامزاده عباس ساری
نا شناس 7 بهمن 1392
سردار شمشیر بند درست فرمودند. تنها سه عضو شورای شهر (شمشیر بند و پیری و ذلیکانی) و یک نماینده مجلس(دامادی) پیگیر وضعیت اخذ مسئولیت نیروها و مدیران ساری و سایر شهرهای استان می باشند..... بقیه به هر دلیل سکوت اختیار نمودند
hrhd 7 بهمن 1392
اقای شمشیربند به فکر این هستید که چهاردانگه ساری را ازبوی بد زباله نجات بدهید یاخیر /جنگل چطور که دارد غارت می شود /دارد به سرنوشت دریاچه ارومیه تبدیل می شود وای مردم ای مردم ای دلسوزان ودردمندان استان بهداد جنگل برسید چه کسی مجوز کارخانه ارین شیمی راداده است که بلای خانمان سوز جنگل های ما شده است ای مسوولان عزیز دولت تدبیر وامید بهداد استان برسید خدایی مثل گذشته ها فقط دنبال جناح بازی ورفیق بازی واستخدام قوم وخویش نباشید مشکلات ومعضلات استان را دریابید مازندران افراد فهیم کارامد ونخبه ومتخصص زیاد دارد بدون خط وخط بازی ازهمه پتانسیل استان استفاده نمایید باتشکر جانباز وفرهنگیاز ساری
ا 7 بهمن 1392
میاندرود باید به ساری برگرده .چون ما میاندرود رو بخش و زیر مجموعه شهر ساری میدانیم.جمعی از اهالی بخش میاندرود
نا شناس 7 بهمن 1392
خوبه بیفتید جون همدیگه بابل و ساری و امل و نوشهر و تنکابن و.. کنید تا نتونید .مازندران رو بسازید .دعوا کنید (از طرف سایر استانها)
نا شناس 7 بهمن 1392
شمشیر بند تا عید میمیره و جایش باید به کیادهی بده
نا شناس 7 بهمن 1392
هر نماینده ای که دارای دو ویژگی علم بالا و ایمان مستحکم باشد همواره پیروز است . متاسفانه در بسیاری موارد اینطور نیست .
نا شناس 7 بهمن 1392
اقا نجاریان نماینده سارویها است بقیه همه روستایی هستند افرین بر این ساروی
امير 7 بهمن 1392
شما كه بيست ميليارد تؤمان كمك يوسف نژادبه شهرداري ساري يك كلمه نگفيد و فقط شعار داديد چطور قدر دان مردم هستيد
محمد 7 بهمن 1392
عبوري و يوسف نژاد صادق و مردمي
علا 8 بهمن 1392
بجاى كار همه شورا شعار ميدن
نا شناس 7 بهمن 1392
من برای یه استعلام به شهرداری منطقه یک مراجعه کردم بعد از چند روز انجام کار اداری به من گفتند این فیش ها رو واریز کن ، گفتم کجا واریز کنم گفتن باجه بانک ملی داخل شهرداری گفتم خب باشه ساعت حدوا هشت و نیم بود یه بیست دقیقه وایسادم دیدم باجه باز نمیشه رفتم به کارمند شهر داری گفتم اقا این کارمند بانک امروز میاد یا نمیاد که الکی منتظر نباشم دیدم میگه بعضی وقتها میاد گفتم ای بابا زودتر بگو لااقل برم یه جای دیگه وارز کنم گفت تا نه نیم وایسا اگه نیومد برو سر خیابون شهابی واریز کن یه کم وایسادم دیدم فایده نداره گفتم برم بانک ملی سر شهابی رفتم اونجا خلاصه بعد از کلی معطلی الکی واریز کردم دادم شهرداری جوابمو گرفتم رفتم اینها را گفتم که بگم اقایون شورای شهر اقای شهردار شما که اینقدر مشکل مالی دارید لااقل باجه بانک داخل شهرداری را فعال کنید یا حداقل یه کارت خوان بزارید تا بتونید از مردم پول بگیرد که بتونید کاری برای شهر انجام بدید خب بگذریم واما یه خاطره از نماینده مجلس و کسانیکه دنبال مترو تهران شمال هستین بگم خودم خنده ام میگیره الان تقریبا یه یک ماه شایدم بیشتر باشه وقتی قطارهای ایستگاه ساری مخصوصا از 12 شب تا 8 صبح میخان قدرت موتور دیزل ببرن بالا تا سرعت بگیرن و قطار حرکت کنه صداشاگزوز قطار تمام شهرو میگیره بیشتر وقتها از خواب بیدار میشم با اینکه خونه ما از ایستگاه فاصله زیادی داره تعجب میکنم این اقایون نماینده ها و شورای شهرنمیتونن حتی دیزل های که چندین دهه از عمرشون میگذره و صدا ی اونها دیزل قطارو میگم نمیزارن مردم خواب راحت داشته باشن عوض کنن اونوقت میخان مترو تهران شمال درست کنن نمیدونم بخندم یا گریه کنم چرا فکر میکنیم واقعا نماینده ها فکر مردم هستن خیلی جالب شمال نیوز جون یه نظر سنجی بزار در موررد صدای اسف بار قطار و موتور داخل شهر ممنون
رضا حسینی 8 بهمن 1392
شما که تماما" گریه وزاری مالی وکسری بودجه را دارید حتما" خرید خودرو با این شرایط برای سرعت بخشیدن برای تامین کسری بودجه شهر داری وشورا بوده که نامین آن با پای پیاده امکان پذیر نبوده ، پس به خلاقیت شورا وشهرداری برای حل مشکلات شهر بسیار باید امید وار بود وبه فهیم شهر در حمایت از آنها تبریک گفت.
نا شناس 7 بهمن 1392
شما که تماما" گریه وزاری مالی وکسری بودجه را دارید حتما" خرید خودرو با این شرایط برای سرعت بخشیدن برای تامین کسری بودجه شهر داری وشورا بوده که نامین آن با پای پیاده امکان پذیر نبوده ، پس به خلاقیت شورا وشهرداری برای حل مشکلات شهر بسیار باید امید وار بود وبه مردم فهیم شهر ساری در حمایت از آنها تبریک گفت.
نا شناس 7 بهمن 1392
از تلاش های عزیزان شورا بخصوص سردار شمشیربند تشکر به میکنیم و انتظار داریم نسبت به حضور در محلات مختلف شهر جهت ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات و آشنا شدن با مشکلات شهروندان اقدام نمایند /اهالی امامزاده عباس ساری
==========

نمیدونم این نظر یعنی چی؟
تازه با منطقه اشنا بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واویلا
نا شناس 9 بهمن 1392
بس است بیچاره ما مردم که افراد وقتی می خواهند برکرسی بنشینند قسم حضرت عباس می خورند برای خدمت به مردم خودرا کاندیدا کردیم ولی وقتی انتخاب شدند درفکر ارائه خدمات به دوستان وهمپالکی خود وبساز وبنداز شهرما هستند دم از نخبه می زنند ولی فقط درحرف درعمل اصلا میدانی به نخبه ها نمی دهند وبعدا می گویند چرا نخبه ها فرارمی کنند نخبه های شهرما را اقایانی تشکیل می دهند که وام های تریلیونی می گیرند وبه عنوان انبوه ساز و...بلایی برسرمردم شهر ما اوردن که صدهاسال دیگر جبران نخواهد شد شعار دادن عالی وعمل خالی کجا مسوولان از نخبه ها حمایت می کنند ای مسوولین که ازبیت المال مسلمین ارتزاق می کنید شما نوکر مردم هستید نه ارباب مردم ازحق وحقوق شهروندی صحبت کردن راحت است ولی عمل یوخده دوران شماهم به سر می رسد ای که دستت می رسد کاری بکن .....شما که خودرا پیرو علی علیه السلام می دانید برای رضای خدا سری به نهج البلاغه علی بزنید وتوصیه های مولا را به مالک اشتر ملاحظه نمایید جانباز بازنشسته شهرمان ساری
مهدوی جمنانی 9 بهمن 1392
واقعا جای تاسف دارد که شورای شهر که باید نماد وحدت و یکپارچگی باشد متاسفانه هر یک حرف و نظر غیرکارشناسی و فقط احساسی خود را میزنند و توپ را به زمین همدیگر و سایرین شوت میکنند و باز هم خودزنی و حذف همدیگر و حرفهای سیاسی منفعت جویانه آقایان ، شما اول وضع خودتون را معلوم و برای خود تکلیف مشخص کنید و بعد راجب به نمایندگان زحمت کش و پرتلاش و مردم مدار استان و خصوصا ساری و بویژه جناب دکتر شجاعی ، چهره ملی و افتخار استانمان اظهارنظر فرمایید ضمن اینکه یادآوری میکنم که اساس وظایف نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، قانون گذاری و نظارت برحسن اجرای دولت است ، نه دخالت در انتصابات مدیران که در تقسیمات کاری در حوزه وظیفه قوه مجریه آمده است لذا از شماها که باید نخبه و آگاه به همه مسائل باشید انتظار نمیره که اینگونه ... صحبت کنید ، و اگر عنایتی به پیامهای مردمی بالا فرمایید به این حقیقت میرسید که مردم تشخیص و آگاهی بالایی دارند و مخالف اینطور اظهارنظرها هستند بنابراین اگر خود را نماینده مردم در شورای شهروشهرستان میدانید بهتره از مردم بلندنظر و فرهیخته مازندران تبعیت کنید . با آرزوی سلامتی همه مازنی های بزرگوار و مهربان و سخاوتمند ، م . م . ج .
نادر 10 بهمن 1392
فعلا بيست ميليارد تؤمان كه يوسف نژاد فرستاد رو بخوريد و حرف كم بزنيد
نامي 10 بهمن 1392
حرفهاى كم ارزش
محمود 11 بهمن 1392
چاه كن هميشه ته چاه است
نا شناس 11 بهمن 1392
بسیار خوب فرمودند سردار شمشیربند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.