.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیشنهاد ۳۶۰ میلیاردی به ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها
(ادامه)
تیپ لیلا حاتمی در مراسم خاکسپاری مادرش
زری خوشکام بازیگر قدیمی سینمای ایران همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی روز گذشته ۲۸ اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
نظر وزیر کشور درباره تعطیلی شنبه‌ها
وزیر کشور درباره تعطیلی شنبه‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
جاده‌های مازندران هم اکنون بارانی و لغزنده است. لغزنده بودن جاده‌های استان
جاده‌های مازندران هم اکنون بارانی و لغزنده است.(ادامه)
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی و زرد از طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و ممنوعیت فعالیت دریایی خبر داد. هشدار نارنجیِ هواشناسی امروز هم پابرجاست
هواشناسی مازندران با صدور هشدار نارنجی و زرد از طغیان رودخانه‌ها، سیلاب ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر و ممنوعیت فعالیت دریایی خبر داد.(ادامه)
آب سد البرز پس از بارش‌های اخیر سرریز کرد. سد البرز سرریز شد
آب سد البرز پس از بارش‌های اخیر سرریز کرد.(ادامه)
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد. ماجرای ادعای شلیک افراد ناشناس به منزل سرپرست شهرداری ایذه چه بود؟
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد.(ادامه)
نمایندگان موافق مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیا ـ خدای نخواسته ـ درپی آن بوده‌اند که با گرفتن تایید برخی از مراجع، شورای نگهبان را در اعلام مغایرت مصوبه با مبانی اسلامی یا قانون اساسی، تحت فشار قرار بدهند؟! از مجلس شورای اسلامی این انتظار نبود!/ دور زدن قانون با استفتاء از مراجع تقلید؟
نمایندگان موافق مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیا ـ خدای نخواسته ـ درپی آن بوده‌اند که با گرفتن تایید برخی از مراجع، شورای نگهبان را در اعلام مغایرت مصوبه با مبانی اسلامی یا قانون اساسی، تحت فشار قرار بدهند؟!(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از پایان مهلت سه روزه مجدد ثبت نام خودرو‌های وارداتی خبر داد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد. ثبت نام خودرو‌های وارداتی امشب ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از پایان مهلت سه روزه مجدد ثبت نام خودرو‌های وارداتی خبر داد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
پرداخت وام بانکی در بانک‌های استان گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، کرمان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قم کمتر از میزان استاندارد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر برگزاری باشکوه مراسم سالروز میلاد امام رضا (ع) در تهران و سیلاب در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
کریستیانو رونالدو نقش مستقیمی در خرید جدید النصر خواهد داشت؛ ستاره منچستریونایتد! رونالدو در پی انتقال ستاره منچستریونایتد به النصر
کریستیانو رونالدو نقش مستقیمی در خرید جدید النصر خواهد داشت؛ ستاره منچستریونایتد!(ادامه)
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد. دستگیری دست راست ابوبکر البغدادی در اقلیم کردستان عراق
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد.(ادامه)
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد. قتل مرد جوان به‌خاطر یک بازی
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.(ادامه)
دفتر مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از سفر استعلاجی و عدم حضور او در زاهدن خبر داد. مولوی عبدالحمید به خارج از کشور رفت؛ علت چه بود؟
دفتر مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت از سفر استعلاجی و عدم حضور او در زاهدن خبر داد.(ادامه)
لیندا همسر بروسلی بعد از مرگ بروسلی زندگی بسیار متفاوتی را آغاز کرد و در این راه ازدواج هایی انجام داد که بسیار پر سر و صدا بودند. بعد از مرگ بروسلی؛ همسرش با چه کسی ازدواج کرد؟
لیندا همسر بروسلی بعد از مرگ بروسلی زندگی بسیار متفاوتی را آغاز کرد و در این راه ازدواج هایی انجام داد که بسیار پر سر و صدا بودند.(ادامه)
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد. سیر تا پیاز فساد در باشگاه مس رفسنجان
فوتبال ایران در یکی از حساس ترین شرایط خودش به سر می‌برد.(ادامه)
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند. حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد. اشکان دژاگه از فوتبال خداحافظی کرد
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
انهدام شبکه شیطان پرستی در غرب تهران
مرکز اطلاع رسانی فراجا، از شناسایی و دستگیری اعضای شبکه شیطان پرستی در شهرستان شهریار خبر داد.(ادامه)
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
استاندار یزد با انتشار یک استوری از زحمات معاونینش تشکر کرده است. در این تصویر در میان داروها روغن بنفشه هم موجود است. درباره خواص روغن بفنشه گفته می‌شود که زیبا کننده پوست ، تقویت کننده موی سر ، درمان موخره و شوره سر ، از بین برنده جای سوختگی و زخم ، تب بر ، مسکن عطش ، مسهل صفرا ، کاهش دهنده فشار خون و درمان سردرد و بی خوابی است. تصویری از یک استاندار که پربازدید شد+عکس
استاندار یزد با انتشار یک استوری از زحمات معاونینش تشکر کرده است. در این تصویر در میان داروها روغن بنفشه هم موجود است. درباره خواص روغن بفنشه گفته می‌شود که زیبا کننده پوست ، تقویت کننده موی سر ، درمان موخره و شوره سر ، از بین برنده جای سوختگی و زخم ، تب بر ، مسکن عطش ، مسهل صفرا ، کاهش دهنده فشار خون و درمان سردرد و بی خوابی است.(ادامه)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است. الزامات جهانی‌سازی معارف حضرت رضا(ع)(يادداشت)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است.(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. به این 9 دلیل هر روز آجیل بخورید
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)

دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل ‌نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض. همچنین پیش دیابت (وضعیتی که در آن قند خون تا حدودی بالا است ولی همه‌ی علائم دیابت در فرد وجود ندارد.) هم با این عوارض در ارتباط است. نکته‌ی مهم این است که خوردن بعضی از غذاها می‌تواند میزان انسولین و قند خون را بالا ببرد و سبب التهاب شود، که این موضوع ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد. دیابت دارید؟ به این ۷ ماده غذایی لب نزنید
دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل ‌نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض. همچنین پیش دیابت (وضعیتی که در آن قند خون تا حدودی بالا است ولی همه‌ی علائم دیابت در فرد وجود ندارد.) هم با این عوارض در ارتباط است. نکته‌ی مهم این است که خوردن بعضی از غذاها می‌تواند میزان انسولین و قند خون را بالا ببرد و سبب التهاب شود، که این موضوع ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد.(ادامه)
 رامین رضائیان کاپیتان مازندرانی سپاهان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که طی هفته‌های اخیر به دلیل حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس ...
بغض رامین ترکید/ واکنش رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس
رامین رضائیان کاپیتان مازندرانی سپاهان یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که طی هفته‌های اخیر به دلیل حواشی رخ داده در بازی پرسپولیس ... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.