.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
درخواست معاینه فنی برای تاکسی فرسوده هنگام تعویض خودرو برخی از رانندگان تاکسی را گلایه‌مند کرده است.
نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض

یکی از عوامل اصلی آلودگی هوای شهر‌ها به ویژه کلانشهر‌ها وجود خودرو‌های فرسوده است. تاکسی‌ها به دلیل جابجا کردن مسافران در سطح شهر تردد بسیاری دارند در صورت فرسوده بودن آنها تاثیر بسیاری در آلودگی هوا خواهند داشت. به همین جهت طرح تعویض تاکسی فرسوده را با ارائه تسهیلات به رانندگان اجرا کردند.

 

نوسازی تاکسی‌های فرسوده هم برای مردم هم برای تاکسی داران از اهمیت زیادی برخوردار است. رانندگان تاکسی با این خودرو کسب درآمد می‌کند و اگر معیوب و فرسوده باشد برای آنها دردسرساز می‌شود به همین جهت از این طرح استقبال می‌کنند.

 

یکی از رانندگان تاکسی که اقدام به تعویض تاکسی فرسوده خود کرده با موضوعی مواجه شده که موجب تعجب و نارضایتی ایشان شده است، موضوع از این قرار است که از تاکسی فرسوده ایشان به هنگام تعویض معاینه فنی درخواست کرده اند. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

 

متن پیام شهروند

 

باسلام خدمت شما، تاکسی بنده فرسوده است و به دلیل اینکه موتور ماشین خراب است حتی قابل حرکت نیست، چون ماشین بنده فرسوده بود تصمیم به تعویض گرفتم، اما تاکسیرانی از بنده که قصد تعویض ماشین فرسوده ام را دارم از بنده معاینه فنی درخواست کرده است چرا باید ماشینی که فرسوده است و قابل حرکت نیست معاینه فنی درخواست کنند اگر من بخواهم معاینه فنی بگیرم باید ۳۰ میلیون هزینه تعمیر موتور ماشینم را بکنم. برای من سوال این است که وقتی قصد تعویض خودروی فرسوده را داریم چرا باید از خودروی فرسوده معاینه فنی درخواست کنند خواهش میکنم پیگیری کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.