.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یادگاری رئیس‌جمهور شهید برای برنج‌کاران
استاندار مازندران گفت: سفر آخر رئیس‌جمهور شهید در مازندران رهاورد خوبی در بخش کشاورزی استان به همراه داشت به‌طوری‌که روز اخر سفر باتوجه به اهمیت این موضوع تصمیم نخست این بود تعرفه ترجیحی برای واردات برنج داده نشد و این آرزویی بود که محقق نمی‌شد و یادگار رئیس‌جمهور شهید بود.

 

‫نکات و راهنمای خرید برنج مرغوب و نام بهترین برنج های ایرانی‬‎

 

به گزارش شمال نیوز،یوسف نوری استاندار مازندران امروز پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ماه در اولین رویداد کشاورزی دانش‌بنیان و فن بازار استان مازندران، اظهار کرد: طی سفر آخر رئیس‌جمهور شهید در مازندران رهاورد خوبی در بخش کشاورزی استان به همراه داشت به‌طوری‌که روز اخر سفر باتوجه به اهمیت این موضوع تصمیم نخست این بود تعرفه ترجیحی برای واردات برنج داده نشد و این آرزویی بود که محقق نمی‌شد و یادگار رئیس‌جمهور شهید بود.

 

وی افزود: تصمیم دوم این بود واردات را منطقی انجام دهند که از یک‌هزار و تن به حدود ۶۰۰ تن کاهش پیدا کند که امیدواریم دستخوش حوادث نشود و کشاورزان ما متضرر نشود.

 

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه گاهی گروه‌هایی شکل می‌گیرند و رسانه‌هایی که در جریان نیستند را با خود همراه می‌کنند که موج‌سواری روی این جریان می‌دهند که باید جریان رسانه‌ای به نفع تولید شکل گیرد، تصریح کرد: استان مازندران کشاورزی پیشران بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سایر است.

 

نوری اضافه کرد: اگر امروز می‌خواهیم گردشگری داشته باشیم باید پیشران کشاورزی باشد که در کنار همه مسائل به سایر فعالیت‌ها پرداخته شود ازجمله اینکه گردشگری مزرعه را رواج دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه استفاده از دانش و دانش‌بنیان کردن کشاورزی ضروری است، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از روش‌ها و ابزارها تولید کشاورزی را بهینه کنیم تا برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه باشد.

استاندار مازندران بیان کرد: بذری که در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد باید با اقلیم استان سازگار باشد و تلاش‌مان بر این باشد به کشاورز منطقی کمک کنیم.

 

نوری ادامه داد: باتوجه به تاخیر در خرید تضمینی لازم است واسطه‌ها حدف شوند و خرید تضمینی توسط خود مراکز و صنایع تبدیلی انجام شود تا این چرخه طولانی از بین رود.

 

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که ضایعات را پایین بیاورد بحث بهداشت و نگهداشت است که در این زمینه از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها بهره‌گیری شود، کارهایی که صرفا در حوزه دانش‌بنیان‌ها انجام می‌شود.

 

استاندار مازندران اظهار کرد: بازار سرمایه اتاق شیشه‌ای است که باید به سمت فرابورس سوق یابند تا از ظرفیت اینها برای تضمین خدمات بخش کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند.

 

نوری گفت: امیدواریم شاهد رونق مراکز و فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان مازندران باشیم و افراد مخترع و نوآور را دریابیم و بزرگان ریش‌سفیدی کنند پشتوانه آنان باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.