.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جهش 57 درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل­ ترکیبی نیروگاه نکا
(ادامه)
دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان در نيروگاه نكا آغاز شد
(ادامه)
دوره كارآموزي تابستانه دانشجويان در نيروگاه نكا آغاز شد
(ادامه)
به گفته نادر فریادشیران، سرمربی تیم ملی فوتبال به دلیل اتهام و افترای دروغین علیه خود از سرمربی اسبق این تیم شکایت ‌کرد. قلعه‌نویی از مایلی‌کهن شکایت کرد
به گفته نادر فریادشیران، سرمربی تیم ملی فوتبال به دلیل اتهام و افترای دروغین علیه خود از سرمربی اسبق این تیم شکایت ‌کرد.(ادامه)
علی حدادی، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داد. حدادی اظهار کرد: موضوع صلاحیت خانم منصوری در آخرین جلسه کمیسیون کمیسیون ماده ۱۰ احزاب صلاحیت آذر منصوری برای ریاست جبهه اصلاحات را رد کرد / علت: سابقه محکومیت قضایی
علی حدادی، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داد. حدادی اظهار کرد: موضوع صلاحیت خانم منصوری در آخرین جلسه کمیسیون(ادامه)

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود. خاکسپاری در قم انجام نشد! پیکر آیت‌الله شیخ حسن صانعی مجددا به تهران بازگشت!
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.(ادامه)
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت: انتقاد تند نماینده ساری از رئیس جمهور
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت:(ادامه)
بازدید و نظارت مستقیم اعضای کارگروه آرد و نان بخش رودپی شمالی از نانوایی ها
(ادامه)
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد. معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران به روس‌ها
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد.(ادامه)
اهدای اعضای مرد ۵۴ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. مرد ۵۴ ساله بابلی ناجی چندین بیمار
اهدای اعضای مرد ۵۴ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
اختلاف و درگیری بین زن و شوهری در شهرستان زیرکوه باعث قتل شوهر شد. دعوای زن و شوهری منجر به قتل شد
اختلاف و درگیری بین زن و شوهری در شهرستان زیرکوه باعث قتل شوهر شد.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد. قتل دختر جوان به دست نامزدش در مدرسه‌ای متروکه در رضوانشهر گیلان
شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل یک دختر جوان رضوانشهری به دست نامزدش و دستگیری قاتل ۲۱ ساله خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور، با تأکید بر نقش اثرگذار نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی، برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست.....(خبر)
(ادامه)
عناوین روزنامه های ورزشی شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲
(ادامه)
فیلم| اولین «وقف جسد» در بابل
اولین جسدی که ۲ سال برای تحقیق و پژوهش وقف دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل بود، تحویل خانواده شد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با اشاره به لایحه ۲ فوریتی تفکیک وزارت بازرگانی گفت: به نظر نمی‌رسد که تصمیم به تفکیک وزارت صمت در این برهه اقدام منطقی باشد. تفکیک وزارت«صمت»در‌ این برهه منطقی نیست/ آیا دولت باید مجددا وزیر «صمت» معرفی کند؟
نماینده تهران در مجلس با اشاره به لایحه ۲ فوریتی تفکیک وزارت بازرگانی گفت: به نظر نمی‌رسد که تصمیم به تفکیک وزارت صمت در این برهه اقدام منطقی باشد.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
روایت صالحی از موضع دولت درباره حجاب
(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متولی ساخت هواپیمای مسافربری وزارت دفاع است ان‌شاالله با کمک سایر نهادها در آینده بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در ساخت هواپیمای مسافربری برسیم. ایران در حال ساخت هواپیمای مسافربری است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متولی ساخت هواپیمای مسافربری وزارت دفاع است ان‌شاالله با کمک سایر نهادها در آینده بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در ساخت هواپیمای مسافربری برسیم.(ادامه)
پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی به شدت دچار مشکل مالی است حرف آخر درویش به گل‌محمدی فقط با این رقم می‌توانیم مهاجم خارجی بخریم!
پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی به شدت دچار مشکل مالی است(ادامه)
واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان تیرماه ادامه دارد خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان / رقم حقوق بازنشستگان چه تغییری کرد؟
واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان تیرماه ادامه دارد(ادامه)
بر اساس داده‌های گمرکی، واردات نفت خام چین از روسیه طی ماه گذشته میلادی به بالاترین حد خود رسید و باعث شد این کشور تحریم شده جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده نفت پکن حفظ کند. روسیه همچنان در تامین نفت چین پیشتاز است
بر اساس داده‌های گمرکی، واردات نفت خام چین از روسیه طی ماه گذشته میلادی به بالاترین حد خود رسید و باعث شد این کشور تحریم شده جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده نفت پکن حفظ کند.(ادامه)
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد.(ادامه)
آتوسا گلشاد نژاد نماینده وزن ۶۱- بانوان کاراته کشورمان، با چهار پیروزی صاحب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد. درخشش بانوی کاراته ایران با کسب مدال طلا در آسیا
آتوسا گلشاد نژاد نماینده وزن ۶۱- بانوان کاراته کشورمان، با چهار پیروزی صاحب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شد.(ادامه)
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد. اعلام نظر نهایی دیوان عالی کشور در خصوص پرونده طبری
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد. (ادامه)
وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود. امیرعبداللهیان: سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم
وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود.(ادامه)
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت. تحصن دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت.(ادامه)
روزی که تهران خالی از خودرو و مازندران پر از اتومبیل شد + تصویر
۶۰ سال قبل در روز ۳۰ تیرماه ۱۳۴۲ یک اتفاق باعث شد شهر تهران خالی از خودرو و شمال ایران پر از مسافر شود.(ادامه)
همایش شیرخوارگان حسینی امروز جمعه در سراسر ایران برگزار می شود. برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی محرم ۱۴۰۲(خبر)
همایش شیرخوارگان حسینی امروز جمعه در سراسر ایران برگزار می شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.