.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صفحه اول روزنامه های مازندران
در این بخش صفحه اول روزنامه های مازندران پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ تقدیم کاربران و علاقمندان عزیز می گردد:(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
جانشین پلیس راهور فراجا گفت: اگر نمرات منفی گواهینامه جمع شود و مجموع آن در بار اول به ۳۰ نمره برسد، گواهینامه به مدت سه ماه ضبط می‌شود. مجازات نمره منفی گواهینامه چیست؟
جانشین پلیس راهور فراجا گفت: اگر نمرات منفی گواهینامه جمع شود و مجموع آن در بار اول به ۳۰ نمره برسد، گواهینامه به مدت سه ماه ضبط می‌شود.(ادامه)
با فراخوان اولویت‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ فیش عمره برای ثبت نام، همه دارندگان فیش در سال ۸۷ و قبل از آن می‌توانند از امروز ۳۰ آذر برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند. دارندگان فیش عمره ثبت نام کنند
با فراخوان اولویت‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ فیش عمره برای ثبت نام، همه دارندگان فیش در سال ۸۷ و قبل از آن می‌توانند از امروز ۳۰ آذر برای تشرف به سرزمین وحی نام‌نویسی کنند.(ادامه)
آیا ترامپ می تواند کاخ سفید را از چنگ بایدن بیرون بکشد؟!
(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری ۵ اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی و درگیری در فریدونکنار خبر داد. زمین گیر شدن اراذل اوباش در فریدونکنار
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری ۵ اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی و درگیری در فریدونکنار خبر داد.(ادامه)
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام ارائه تسهیلات یک میلیارد ریالی برای اشتغال جوانان مازندرانی، شرایط دریافت این وام را تشریح کرد اعلام شرایط دریافت تسهیلات اشتغال جوانان مازندرانی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام ارائه تسهیلات یک میلیارد ریالی برای اشتغال جوانان مازندرانی، شرایط دریافت این وام را تشریح کرد(ادامه)
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود. منظومه‌های مازنی ثبت ملی می‌شود
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: تا قبل از تصویب و اعلام شورای رقابت، هیچ تغییری در نحوه مدیریت بازار انحصاری خودرو اتفاق نخواهد افتاد. شورای رقابت: نحوه قیمت‌گذاری خودرو تغییر نمی‌کند
سخنگوی شورای رقابت گفت: تا قبل از تصویب و اعلام شورای رقابت، هیچ تغییری در نحوه مدیریت بازار انحصاری خودرو اتفاق نخواهد افتاد.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. ماجرای دیدار لاریجانی و احمدی نژاد در ساعت یک بامداد
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد.(ادامه)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند. عکس/ حال و هوای بازار آمل در آستانه شب یلدا(خبر)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند.(ادامه)
مسعود ستایشی در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: در حال حاضر این فرد فاقد هرگونه پرونده مفتوح در دادگاه کیفری یک است. پرونده وی در اجرای احکام است و این فرد در حال تحمل کیفر است. آخرین وضعیت پرونده طبری +فیلم
مسعود ستایشی در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده طبری گفت: در حال حاضر این فرد فاقد هرگونه پرونده مفتوح در دادگاه کیفری یک است. پرونده وی در اجرای احکام است و این فرد در حال تحمل کیفر است.(ادامه)
حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد. استعفای غیرمنتظره یک پرسپولیسی در ساختمان باشگاه
حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲
(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
چرا ‏ائتلاف آمریکا با بمباران حریف یمن نخواهد شد؟
(ادامه)
شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت خودروهای کارکرده چگونه است و بر اساس لکه رنگ شدگی و سال تولید، قیمت خودروهای دست دوم چگونه تعیین می شود. نحوه محاسبه قیمت خودرو کارکرده چگونه است؟
شاید برای شما هم سوال باشد که قیمت خودروهای کارکرده چگونه است و بر اساس لکه رنگ شدگی و سال تولید، قیمت خودروهای دست دوم چگونه تعیین می شود.(ادامه)
طرح کوتاه مدت آمریکا و اسرائیل برای غزه چیست؟
(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است. چرا موز نارس سالم‌تر است؟ ؛ دلیلی که شگفت زده‌تان می‌کند | چه کسانی نباید موز بخورند؟
موز خود به تنهایی یک سبد میوه محسوب می‌شود و دلیل خوبی نیز برای این امر وجود دارد چه به دنبال خوردن یک میان وعده قابل حمل باشید چه بخواهید قدری شیرینی طبیعی به یک اسموتی بیافزایید موز میوه مناسبی برای افزودن است.(ادامه)
مجری برنامه‌های تلویزیونی از ورودش به وزارت بهداشت خبر داد. مژده لواسانی تغییر شغل داد؟
مجری برنامه‌های تلویزیونی از ورودش به وزارت بهداشت خبر داد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به بازگشت سریع جایگاه های سوخت به مدار عرضه گفت: خبری از سهمیه جبرانی نخواهد بود. سهمیه بنزین اضافه می‌شود؟
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به بازگشت سریع جایگاه های سوخت به مدار عرضه گفت: خبری از سهمیه جبرانی نخواهد بود.(ادامه)
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد. عکسی از رویارویی عجیب مرحوم هاشمی و احمدی نژاد
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ پسته اکبری میلیونی شد!
در حاشیه گشت مشترک تعزیرات در آستانه شب یلدا.(ادامه)
یکی از مقامات ارشد حماس از آمادگی این جنبش برای پذیرش آتش بس در صورت تحقق شرایط خبر داد. حماس: در صورت فراهم بودن شرایط، آماده پذیرش آتش بس هستیم
یکی از مقامات ارشد حماس از آمادگی این جنبش برای پذیرش آتش بس در صورت تحقق شرایط خبر داد.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است جناب خان با جام آرزوها به آنتن شبکه نسیم برگشت
در ویژه برنامه شب یلدای شبکه نسیم بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.