.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها (بخوانيد)
تسنیم/ حذف گزینه عجله دارم از تاکسی‌های اینترنتی مثل بمب صدا کرده و چالش‌های اساسی در سطح شهر ایجاد شده است. به نوعی گزینه توقف دارم تبدیل به شگردی برای افزایش کرایه شده تا شاید رانندگان درخواست را قبول کنند(ادامه)
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست بابائی کارنامی: حتما ورود می‌کنیم/ حداقل حقوق کارگران باید ۲۱ میلیون تومان باشد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست(ادامه)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود. به تنهایی نمی توانست(يادداشت)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود.(ادامه)
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد .... نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه تغییر کرد
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد ....(ادامه)
دولت سیزدهم باید ثابت کند به طبقه کارگر  هم چشم دارد؛ طبقه‌ای که وفادارترین قشر به نظام سیاسی محسوب شده و توجه به آنان مصادف است.... آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی(يادداشت)
دولت سیزدهم باید ثابت کند به طبقه کارگر هم چشم دارد؛ طبقه‌ای که وفادارترین قشر به نظام سیاسی محسوب شده و توجه به آنان مصادف است....(ادامه)
قیمت روز پژو پارس +جدول
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​(ادامه)
سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، از واگذاری 51 درصد از سهام استقلال با کارگزاری بانک صنعت و معدن خبر داد. رسمی: آغاز واگذاری استقلال در آخرین روز سال!
سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، از واگذاری 51 درصد از سهام استقلال با کارگزاری بانک صنعت و معدن خبر داد.(ادامه)
خواننده مورد علاقه علی پروین و حسن روشن +فیلم
علی پروین با حضور در برنامه «سال نو» اظهار نظر جالبی را در خصوص خواننده مورد علاقه‌اش مطرح کرد. (ادامه)
اینفوگرافی| دیه یک فرد در سال 1403 چقدر ارزش دارد؟
دیه کامل انسان در ماه‌های غیرحرام برای سال ۱۴۰۳ ، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در اینجا حساب کردیم قیمت یک خودرو در بازار آزاد، دیه چند انسان می‌شود.(ادامه)
فیلم/وضعیت باورنکردنی مرزبانان سپاه در سرمای منفی ۳۰ درجه !
لحظاتی از تعویض شیفت مرزبانان جان برکف نیروهای تیپ ۴۸ فتح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرمای ۳۰ و ۴۰ درجه زیر صفر را ببینید.(ادامه)
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است. ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.(ادامه)
اینفوگرافیک| سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
مروری بر وقایعی که در سال ۱۴۰۲ گذشت.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت: شروط رسیدن به درجات معنوی چیست؟
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
چند توصیبه برای افرادی که کیسه صفرا ندارند
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.مطمئناً شما می‌توانید با ایجاد تغییرات غذایی مناسب، بدون کیسه صفرا هم یک زندگی سالم و طولانی داشته باشید.(ادامه)
اینفوگرافیک/ کدام بیماران می‌توانند روزه بگیرند؟
(ادامه)
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت. رئیسی پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران پیروزی «ولادیمیر پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.(ادامه)
اینفوگرافیک/ تقویت سیستم ایمنی بدن در ماه رمضان
(ادامه)
اینفوگافیک/ بخور و نخورهای وعده سحری
(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
اینفوگرافیک/ چگونه در ماه رمضان یبوست نگیریم؟
یکی از مشکلاتی که روزه داران ممکن است با آن روبه‌رو باشند یبوست است. در ماه رمضان به دلیل اینکه میزان مصرف مایعات در طول روز کاهش می‌یابد، زمینه بروز یبوست بالا می‌رود.(ادامه)
اینفوگرافیک/ سحری چی بخوریم؟
(ادامه)
اینفوگرافیک/ چند نکته برای ناکامی سارقان نوروزی خانه‌ها
(ادامه)
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد. افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بازگشایی جاده چالوس خبر داد. جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال بازگشایی شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بازگشایی جاده چالوس خبر داد.(ادامه)
عکس| آخرین بازی علی پروین در تیم‌ملی ایران
علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 1980 مسکو برای آخرین بار پیراهن شماره 7 تیم ملی را بر تن کرد.(ادامه)
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد. فوری: بالاخره حداقل دستمزد بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب شد/ جزییات را اینجا ببینید
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.(ادامه)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است. نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان(خبر)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
دعای روز هشتم ماه رمضان، متضمن معارفی همچون مهروزی به یتیمان و اطعام طعام و آشکارا سلام کردن و همنشینی با کریمان است. (ادامه)
در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۲۳ هزار کیلومتر ۶۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ صفر ۷۱۶ میلیون تومان قیمت خورده است. با ۷۱۶ میلیون این ماشین سایپا را بخرید
در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۲۳ هزار کیلومتر ۶۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ صفر ۷۱۶ میلیون تومان قیمت خورده است.(ادامه)
در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد. حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی بیانیه داد
در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.